הסרת שיער בלייזר בפנים – סיכונים ודברים שכדאי לדעת

בעבר טיפול בלייזר היווה טיפול קוסמטי יוקרתי והיה נחלתם הבלעדית של בעלי אמצעים, אך בשנים האחרונות, עם התחרות בתחום וקופות חולים מסבסדות טיפולים שונים, הסרת שיער בלייזר לנשים כמו הסרת שיער בלייזר בפנים, הופכות לנגישות יותר ויותר. כמו כן, ההתפתחות הטכנולוגית מביאה עמה מחקר מעמיק ומכשירים חדשניים שהופכים את השימוש בלייזר לטיפול בטיחותי, קל, מהיר ויעיל יותר.

הסרת שיער בלייזר מהפנים
אין ספק שהפנים הן איבר חשוב, ואלה מייצגות אתכם ראשונות לפני בכלל שתפצחו בשיחה. כאשר יש מטרדים אסתטיים כאלה ואחרים על פני הפנים כגון פצעונים, כתמי עור ושיער. מעבר לאי הנוחות, המטרד יכול להוות חסמים או לפגוע בביטחון והדימוי העצמי ובכך לפגום בהתנהלות היומיומיות שלנו.
אך בעידן בו טיפולי הלייזר הופכים יותר ויותר נגישים ונפוצים, עולה השאלה בנוגע להסרת שיער בלייזר בפנים בפני כל אחת ואחת כפיתרון אולטימטיבי לפנים חלקות ויפות יותר.
אז איך מתחילים את התהליך הזה בראש שקט? מהם הסכנות וההתוויות השונות? והאם ניתן להתגבר עליהן ולפתור את המטרד שכה מפריע לנו וליהנות מפנים נקיות.

מה בין שיער גוף לשיער על הפנים
על מנת להכיר את הסכנות השונות, חשוב להבין את ההבדלים בין שיער הגוף לשיער הפנים. שיער בגוף האדם מתחלק לשני סוגים עיקריים, שיער עדין ושיער טרמינלי (גס ועבה יותר). טיפולי הסרת שיער בלייזר קיימים במגוון סוגים, המשתנים בעיקר בהתאם לסוג המכשיר ועוצמתו. בפנים יכולות להופיע שיערות משני הסוגים, ובהתאם לכך בשביל לבצע הסרה יעילה, לעיתים צריך להשתמש במכשירים שונים אשר עובדים בעוצמות לייזר שונות. מעבר לכך, ככל שהשיער עבה יותר כך גם אורך הטיפול וכמויות המפגשים יגדלו ויתארכו.

סכנת הפיגמנטציה
סיכון נדיר אומנם  כאשר מבצעים הסרת שיער בלייזר בפנים, היא הפיגמנטציה. כאשר מבצעים הסרה בלייזר, יכולים להיווצר כתמים על העור למספר חודשים (וכאשר מדובר באזור הפנים זאת בהחלט בעיה), כתוצאה מתגובה של העור לטיפולים. בשביל להימנע מסכנה זו, חשוב לברר עם המטפל על ההתוויות השונות בנוגע להיחשפות לשמש, באוריינטציה ספציפית לסוג הטיפול אותו אתם מבצעים. לכן חשוב לברר מראש בנוגע לטיב הטיפול, כאשר מבצעים הסרת שיער בחודשי הקיץ השמשיים.

סכנות נוספות
במידה והמטפלים במכשיר אינם מיומנים מספיק עלולות להיווצר כוויות על העור או אם התפעול של המכשיר לקוי, עלולה להיווצר תוצאה הפוכה מכפי שקיוויתם להשיג והיא צמיחה של שיער רדום באזור הפנים, אדמומיות בעור או רגישות של העור.

דברים שחשוב לבדוק לפני שניגשים לתהליך
מכיוון שמדובר בטיפול רגיל המקרין אנרגיה חזקה על אזור כה חשוב, רגיש וחשוף כמו עור הפנים, כדאי תמיד לפנות למכון מוכר ומפוקח, ולבצע סקר שוק נרחב המשווה לא רק מחירים. בררו על המכשירים הנמצאים במכון להסרת השיער, האם אלה נחשבים טובים? האם יש סיפורים שחשוב להכיר?
דברו עם המטפלים שבמקום ובדקו האם אתם מרגישים בנח איתם, שכן הקשר האישי שלכם עם המטפל הוא חשוב במיוחד כאשר מבצעים הסרות שיער במקומות רגישים.

טיפולי הסרת שיער בלייזר בפנים הם טיפולים מתקדמים ומפוקחים על ידי משרד הבריאות, והתוצאות משתנות מאדם לאדם. האפקט של הטיפולים על חברתך יכול להיות שונה משלך, ולכן חשוב לבדוק לברר ולהתייעץ עם הגורמים המקצועיים המתאימים לפני התחלת הטיפולים

כתיבת תגובה

תפריט נגישות