הפקת אירועיים עסקיים – איך מפיקים אירוע עסקי מנצח?

כאשר בית עסק רוצה להתקדם, לעלות שלב או לקפוץ לליגה הבאה, עליו לעשות זאת בחוכמה ובזהירות. ככלל, עסק שרוצה להגיע למקום כלשהו שהוא אינו נמצא בו כעת – עליו לקפוץ לליגה של הגדולים, והדרך לשם עוברת, כמעט תמיד, במקום אחד: אירוע עסקי. אירוע עסקי הוא יריד, השקת מוצר, קמפיין, יום השתלמויות חשוב או כנס מקצועי למספר עסקים, והפריחה והשגשוג של עסקים רבים תלויה בו. במלים אחרות, אירוע עסקי הוא הפסגה.

איך נראה אירוע עסקי מושלם?

אירוע עסקי טוב – כזה שמותיר רושם מעולה על הנוכחים, סוגר שיתופי פעולה פורים ומייצר קשרים עסקיים חדשים – הוא תוצאה של עבודה קשה ומפרכת, ניסיון רב, מקצועיות וקשרים טובים. אז איך אירוע עסקי כזה נראה ומתנהל? שמחים ששאלתם:

האירוע העסקי המושלם יתנהל במיקום האידיאלי עבור הצרכים שעבורם הקימו את האירוע, ילווב במוזיקה נכונה ובעוצמה המתאימה, יהיה מלווה באוכל מוקפד ושתייה מתאימה, ואולי הכי חשוב – שלבי האירוע יהיו מתוזמנים באופן מושלם. כל אלו יהיו תחת תפאורה ושילוט מתאימים ומיתוג בכל פינה שישאירו רושם חיובי על המשתתפים.

קהל הלקוחות שלכם צמא לאיכות

מקצועיות, כפי שנמדדת ומיוצגת באירועים עסקיים, נחשבת לגורם משמעותי ולעתים מכריע כאשר זה מגיע להצלחת האירוע ולהשגת המטרות. אירוע עסקי שמתנהל במקצועיות הוא כרטיס הכניסה שלכם לעולם של הגדולים. אז איך עושים את זה נכון?

הכל מתחיל בתכנון מוקפד ובחשיבה על כלל הפרטים, הגורמים והקצוות. ראשית, בחירת הלוקיישן: אירוע חוץ או פנים? אולם אירועים, איצטדיון, חוף ים או אולם כנסים? חשוב לשבת ולברר יחד עם אנשי מקצוע את מהות האירוע, הצרכים והמטרות שלו – ועל ידי כך לבחור את הלוקיישן המתאים.

הגורם השני הוא המיתוג. יש לערוך ישיבה מקצועית עם אנשי מיתוג ושיווק, קופירייטרים, אנשי תוכן וקריאייטיב וכו' – ובאמצעותם לבחור ולהוציא לפועל את השפה העיצובית של האירוע ולבחור את כלל האמצעי המיתוג הקיימים.

כמו-כן, גורמים רבים נוספים משפיעים על הצלחת אירועים עסקיים: התפאורה, התזמון, המרצים המוזמנים, איכות האוכל ועוד.

תשאירו את זה למומחים..

כפי שאתם ודאי מבינים, הפקת אירוע עסקי הוא לא עניין שיש להקל ראש בחשיבותו. הפרטים הרבים שיש לדאוג להם, ההתנהלות מול הגורמים הרבים והטיפול הרב הכרוך בפעילויות העסקיות – כל אלו מהווים משימה מאתגרת ומפרכת שלעתים קרובות מתגלה ככבדה מדי על כתפיים מסוימות, ועל כן חשוב לדעת להשאיר את האחריות אך ורק על מי שמסוגל לכך.

מתכננים אירוע עסקי גדול, השקת מוצר או קמפיין ואתם זקוקים לאנשים הנכונים שידאגו להרים את האירוע מתחילתו ועד סופו? אל תתפשרו על בינוניות! המקצוענים של נתיב מדיה יערכו עבורכם את האירוע העסקי המושלם, תוך ליווי אישי ומקצועי וטיפול מקיף בכלל הגורמים המקצועיים. לפרטים נוספים, ייעוץ, הכוונה והצעת מחיר – נא ליצור קשר בטלפון או באתר>>

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות