הצעה למתנה אטרקטיבית לגבר שלך

אם אתם בכלל ואתן בפרט מתלבטים איזו מתנה לתת לגבר- הנה הצעה: מתנה בשילוב סכיני גילוח. ערכת טיפוח הכוללת מכונת גילוח ובה, בין השאר, סכינים מיוחדים לעיצוב זקן ופאות, תכשירים קוסמטיים שונים כגון קרם לחות, אפטר שייב ועוד. מתנה כזאת היא לא רק יפה, מרשימה ומכובדת אלא גם ואולי בעיקר שימושית.

בכל גבר חבוי הילד הקטן שהוא היה בילדותו… משהו ילדותי נשאר בו לעולם ולכן מתנות רבות שעשויות להתאים לילדים עשויות להתאים גם למבוגרים: דיסק, חולצה, ספר ועוד. מתנה שימושית ומועילה עשויה להיות ארנק עור לאחסון כרטיסים, אוזניות בלוטוס, מחזיק מפתחות שהוא גם דיסק און קי, מוצרים נלווים למחשב ולסמארטפונים ועוד.

כל מתנה יכולה להרשים ולרגש כשהיא מוענקת מכל הלב. אם מדובר בגבר שאתם מכירים היטה- בעל, חבר, ידיד, מכר, עמית לעבודה ואתם יודעים מה עשוי לקלוע לטעמו, ודאי תוכלו למצוא מתנה מרשימה ושימושית. כך או כך- כמעט כל גבר משתמש בסכיני גילוח באופן שוטף, לרבות מי שעל מנת לשוות לעצמם מראה בלתי מגולח אבל מוקפד ומסוגנן נדרשים לשימוש בסכיני גילוח, כך שתוספת שלהם למתנה משדרגת ומעצימה את האלמנט המועיל שבמתנה.

מתנות לגבר– עם סיבה רשמית או בלעדיה- מבטאות רגש, הוקרה, אכפתיות ויותר מכל – כאשר הן מוענקות מאהבה, מכל הלב, הן תמיד ישיגו את האפקט המיוחל.

השוק מציע כיום סכיני גילוח איכותיים, עד כדי הפיכת הגילוח מסיוט לחוויה. סכינים ה"מפרישים" ג'ל לחות וחומרי סיכה שונים מאפשרים גילוח חלק. מכשירים רב- להביים מפחיתים את הלחץ בעת הגילוח ומאפשרים הגעת הסכין וביצוע פעולת הגילוח, אשר בדור הקודם של הסכינים היה קשה וכמעט בלתי אפשרי.

הרצון והמאמץ להיראות מטופחים מניע גברים רבים להשקיע הן בטיפולים קוסמטיים והן ברכישת מוצרים לטיפוח עור הפנים, השיער ועוד. טרנד הבריאות, הבא לידי ביטוי גם בעשיית כושר, בתזונה נכונה ובמרכיבים נוספים לא פוסח על גברים רבים, המגלים עולם חדש. הגבר המודרני הוא גבר מודע לעצמו, למראהו, לתדמיתו. הוא משקיע כל מאמץ אפשרי וכל משאב נדרש (מי שרוצה ומי שיכול, כמובן) על מנת לעצב את החזות החיצונית שלו לעילא.

מתנות לגבר ש"מתכתבות" עם המגמה ההולכת ורווחת בקרב גברים רבים ודאי מהווה מתנה שימושית ואפקטיבית, אשר לבד מהיותה מחווה יפה של רגש הוקרה יש מאחוריה ובתוכה מחשבה: ערכת טיפוח אינה עוד מתנה. היא אינה סתם מתנה. זו מתנה שבבסיסה מונחת ההנחה כי הגבר שיקבל אותה ישתמש בה וייהנה ממנה במשך זמן רב. זו אינה מתנה שמתכלה. זו אינה מתנה שנגמרת.

מתנות לגבר הכוללות גם סכיני גילוח הן ודאי מתנות שימושיות. סכיני גילוח הם מתנה יפה ומכובדת כשלעצמה, קל וחומר כאשר היא משולבת עם מוצרים נלווים בערכת טיפוח.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות