הקבוצות הטובות ביותר להתאמן איתן!

רבים סבורים כי אימון כושר אישי הוא בהכרח אימון המתנהל בפורמט של מאמן אל מול מתאמן. בפועל, כל היתרונות של האימון האישי יכולים לבוא לידי ביטוי גם בעת שאתם מתארגנים כמה אנשים לטובת קבוצת אימון כושר אישי. תשומת לב לכל מתאמן, הגדרת מטרות מדוייקות ומוטיבציה ללא סוף – אלו הקווים המאפיינים את האימון האישי שלכם. אז עם אילו קבוצות כדאי לכם להתאמן על מנת להפוך את האימון לכמה שיותר אפקטיבי?

 

מהמשמרת היישר אל האימון

אחד הדברים המשפיעים ביותר על ההתמדה באימונים הוא הנוחות של המתאמנים. למרות שאימון במידה רבה הוא יציאה מאזור הנוחות, עדיין חשוב להבטיח את התנאים האידיאלים לקיום האימון. על כן, אחת האפשרויות העומדות לרשותכם היא להתאמן עם עמיתים למקום העבודה.

הסיבה כי קבוצת אימון זו מומלצת לכם היא שאינכם צריכים לעצור בבית לפני האימון, אלא שמדובר על גלישה ישירה אל האימון שלכם – כך שהמקום לדחיות וביטולים הופך אפסי. מעבר לכך, בעת שאתם מתאמנים עם עמיתים למקום העבודה, אין מצב שהפרטנר שלכם לאימון מאחר לכם שכן אתם יוצאים יחד מהעבודה ומגיעים ישר אל האימון.

 

זמן איכותי משפחתי!

לא אחת מלינים בני משפחה על כך שלאורך השבוע הם לא מספיקים להתראות בעקבות אילוצים שונים של קריירה וטיפוח התא המשפחתי שלהם. המציאות היא שכל אחד מכם בנפרד מטפח שגרת אימונים, כך שנשאלת השאלה והיא מדוע שלא תתאמנו יחד באמצעות קבוצת אימון כושר אישי? מעבר לכך שמדובר על זמן איכות משפחתי נהדר, הרי שאין עוד מישהו טוב יותר להחדיר בו מוטיבציה ולקבל ממנו מוטיבציה לאורך האימון האישי. הפרטנרים המושלמים? החל מההורים, דרך האחים ועד בני הדודים.

 

במקום בית קפה עם חברה, אימון בפארק

המפגש בו אתם משלימים פערים עם החברים שלכם הוא לרוב מסעדות או בתי קפה. לא שלא מדובר על בילוי איכותי, נעים וחשוב, אלא שניתן לתעל את הזמן המשותף שלכם יחד אפילו עוד יותר. בעוד ישיבה במסעדה או בית קפה מטפחת גם ישיבה ממושכת וגם לרוב צריכה של מזונות שאינם בריאים ומומלצים, קבוצת אימון כושר אישי שבה תיקחו חלק עם החברים הטובים שלכם, היא קבוצה שמספקת לכם בריאות ואנרגיה! החליפו את המפגשים הרגילים באימון דינאמי ומחזק!

 

אחד על אחד – אימון אישי

ואם אתם רוצים להיות תלויים אך ורק באילוצים שלכם, תמיד תוכלו להתאמן בפורמט של אחד על אחד. לכל תכנית אימונים יש יתרונות וחסרונות, כאשר היתרונות של האימון האישי הקלאסי ידועים וברורים לכל: המאמן לוקח בחשבון אך ורק את הצרכים שלכם, כאשר אתם מקבלים את מלוא תשומת הלב לפני האימון, במהלך האימון ואחרי האימון. לא חשוב איך – העיקר שתניעו את גופכם להצלחה ותעלו על דרך המלך!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות