הרחבת רשת חנויות הנוחות Sogood ע"י ניר גלילי

רשת חנויות הנוחות Sogood מבית סונול מונה כיום כ-187 סניפים בכל רחבי הארץ ומגמת ההתרחבות של הרשת, שמציעה אוכל, שתיה, שירותי דרך ושירותים נוספים לנהגים ולנוסעים על הכבישים נמשכת כל הזמן. חנויות הנוחות שהחלו כקיוסקים קטנים שבהם נמכרים חטיפים ושתייה לנהגים בתחנות הדלק הפכו עם השנים, ביוזמתה של חברת סונול והמנכ"ל ניר גלילי לחנויות נוחות עמוסות כל טוב שמציעות לנהגים הרבה יותר מחטיף ושתייה קלה.

מזון טרי וקפה איכותי במאות סניפים ברחבי הארץ

במסגרת פעילות סניפי Sogood מתרחבים גם השירותים לאורך הזמן ומוצעות מנות חדשות ואפשרויות חדשות באיכות גבוהה. בשנים האחרונות שדרגה חברת סונול את אופי המוצרים בסניפי חנויות הנוחות והיום ניתן למצוא בחנויות מגוון של כריכי מעדנייה איכותיים שנאפים בכל בוקר ומוגשים תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים וטריים, הכריכים מוגשים תחת המותג So Fresh ולצד מגוון רחב של מאפים מתוקים ומלוחים המובאים מקונדיטוריית בן עמי המוכרת. לצד הכריכים והמאפים מוגשות גם מנות קלות, ביניהן סלטים טריים שמגיעים בכל בוקר אל סניפי הרשת.

מוצר מפתח חשוב במיוחד הוא הקפה, אבל בניגוד לרשתות רבות על הדרכים, רשת Sogood מקפידה על איכות של קפה, ממש כמו מבית קפה רגיל. שיתוף הפעולה עם חברת מולינארי, אחת החברות המובילות לקפה באיטליה, מאפשר לאנשי הרשת להציע קפה איכותי מאד, שמוצע במגוון משקאות חמים וקרים. לצד  משקאות הקפה משיקה הרשת בכל עונה סדרות של משקאות עונתיים, ביניהם משקאות ברד ייחודיים לרשת, סחלב, שוקולטה ועוד.

מגוון רחב של שירותי דרך לנהגים ולנוסעים

לצד האפשרות לרכוש מוצרי מזון כמו כריכים וסלטים ומשקאות חמים וקרים איכותיים, ניתן למצוא ברשתות So good גם מבחר גדול של שירותי דרך שונים לנהגים. אנשי חברת סונול יחד עם מנכ"ל סונול ניר גלילי פועלים כל הזמן להוסיף שירותים שאינם דווקא שירותי מזון ושתייה לפעילות הסניפים השונים.

במסגרת פיתוח הסניפים ניתן למצוא היום שירותי משיכת מזומנים באמצעות כרטיס האשראי. השירות מתבצע מול הקופאית ממש כמו שנעשה בשירותי המכשירים האוטומטיים. בנוסף אפשר למצוא בסניפים שיעות הטענת כרטיס סלולרי. גם שירות זה מתבצע תוך מענה אנושי של קופאית ולא דרך מכשיר. אין צורך לעשות מעקפים בדרך כדי להטעין את הכרטיס.

שירות נוסף שיזמה החברה ופועל כיום בסניפי Sogood הוא שירות של גלישה אלחוטית חינם. ניתן לעצור את המכונית, להיכנס לסניף הקרוב, להזמין קפה ומאפה ולהנות מגלישה באינטרנט דרך הלאפטופ או המכשיר הסלולרי ללא כל בעיה או חיוב נוסף.

מבלי לשכוח את רוכבי האופניים

אנחנו רואים יותר ויותר רוכבי אופניים שיוצאים לטיולים מאורגנים ועצמאיים. אנחנו נתקלים בהם על הכבישים בדרך וגם להם מציעה רשת Sogood בכל סניפיה ברחבי הארץ מגוון שירותים.

המנכ"ל ניר גלילי יחד עם צוות הפיתוח של הרשת גיבשו בנק של שירותים עבור רוכבי אופניים: מרכישת משקאות איזוטוניים דרך רכישת קסדות, בקבוקי שתייה, ערכות מזון נוחות לנשיאה על גבי האופניים, מתקן שטיפה לאופניים ואפילו שירותי תיקון בחלק מהסניפים ברחבי הארץ.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות