השוואה בין סוגים שונים של מכונות שטיפה

השוואה בין סוגים שונים של מכונות שטיפה

מכונות שטיפה משמשות לטובת שורה ארוכה של משימות ניקיון והן יעילות גם עבור לשימוש תעשייתי. על מנת לנצל את היתרונות שלהן בצורה נכונה יש צורך בהשוואת דגמים מסודרת ובהתייחסות למספר פרמטרים בולטים. קבלו את המדריך המלא

מכונות שטיפה בלחץ מים הן נכון להיום בין אמצעי הניקיון הנפוצים והיעילים ביותר בעולם. מלבד השימוש בהם לצרכים פרטיים, אלו המכונות היחידות שמסוגלות להתמודד עם דרישות הניקיון המחמירות במוסדות, מפעלים, בתי תעשייה, מבני חקלאות ועוד. השאלה היחידה היא כיצד בוחרים את המכונות המתאימות מבין ההיצע הקיים ולאיזה פרמטרים רצוי להתייחס במהלך השוואה בין הדגמים הקיימים.

הנה מספר שיקולי מפתח שמהווים חלק בלתי נפרד מתהליך הבחירה במכונות מסוימות:

א. גודל ומשקל – המידות של המכונה הן אינדיקציה מצוינת לאיכות שלה. ככל שהמכונה גדולה ומאסיבית יותר, כך סביר להניח שהיא תצליח להתמודד עם משימות מורכבות. את הגודל והמשקל ניתן לבדוק על פי המאפיינים המפורסמים על ידי היצרן. אפשרות אחרת היא להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהשוות בין מידות של דגמים מסוימים בלבד.

ב. אביזרים נלווים – רוב המכונות מסופקות עם אביזרים בסיסיים שכוללים אקדח לחץ, 2 קני התזה (דיזות) וצינור לחץ שמגיע באורך שונה בכל דגם. הטיפ החשוב בהקשר הזה הוא לא להתבייש לשאול על מאפייני האביזרים הנלווים.

יש להיכנס לעובי הקורה ולבדוק שהצינור מספיק ארוך כדי לענות על הצרכים, שהגרניק הוא בגודל מתאים לטובת המשימות וכן הלאה. כמו כן, ניתן לרכוש חלק מהאביזרים הנלווים בנפרד. רכישה כזו כמובן תעלה את ההשקעה במכונות, אך היא משתלמת בטווח הארוך.

ג. לחץ מים – עוד דרך להשוות בין מכונות שטיפה היא לבדוק את לחץ המים שאותו היא מייצרת. לחץ המים נמדד במונחי בר והוא מהווה פרמטר חשוב לרכישת מכונות לבית או לתעשייה. הספק לחץ המים מייצג למעשה את היכולות של המכונה והפערים בין הדגמים עשויים להגיע לעשרות אחוזים. מכונה לשטיפה ביתית יכולה להסתפק בהספק של 100-160 בר, אך לצרכים תעשייתיים יש צורך במכונה של 190-250 בר לפחות.

מה משפיע על מחיר המכונה?

אי אפשר לבחור מכונות שטיפה בלי להתייחס לסוגיית המחיר. על אף שהשאיפה היא לנסות לחסוך, המחיר לא תמיד מושפע מהמפרט הטכני. כדאי להביא בחשבון את ההשפעה של היצרן, הדגם והמוניטין על מחיר המכונה ועל הביקוש עבורה. אפשר להגיע לאולמות התצוגה כדי לראות מקרוב את המכונות וגם להשתמש במידע שמופיע באתרי האינטרנט.

המחיר של המכונה גם מושפע ממבצעים והטבות. במידה ואתם לא זקוקים למכונה באופן מיידי אלא יכולים להרשות לעצמכם להמתין, סביר להניח שתמצאו מבצע אטרקטיבי על מכונה איכותית במחיר נמוך. בשביל זה כדאי להתייחס לכל הפרמטרים ברשימה ובעיקר לגודל, למשקל, לאביזרים וללחץ המים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות