חדש מהניילון: כל הסיבות לרכוש דווקא מצבר חדש

מרבית הנהגים משקיעים לא מעט ברכב הפרטי שלהם: החל מרכישה של דגם חדש עם המון שדרוגים, דרך ניקיון הרכב אחת לשבוע ועד הגעה עם הרכב למוסך לבדיקות תקופתיות. מה שמשותף לכל הנהגים הישראלים הוא גם הרצון לחסוך בהוצאות הכרוכות בתחזוק הרכב. אם יש דבר שלא כדאי לכם לחסוך בו הוא במצבר שלכם. רגע לפני רכישתו של מצבר חיפה, דעו כי רכישת המצבר החדש הינה עדיפה על פני זה המשומש:

 

4 שנים של שקט: תוחלת חיים ארוכה יותר:

 

מצבר חיפה חדש הוא מצבר שיעניק לכם כמה שיותר שקט – גם לאורך הנסיעה וגם בכל הקשור להתעסקות בו. מצברים חדשים שאתם רוכשים בנויים בצורה כזו שהם יכולים לשרת אתכם לאורך 4 שנים שלמות. המשמעות? כל עוד אתם רוכשים מצבר ומתחזקים אותו כנדרש עם בדיקות תקופתיות ומילוי מים מזוקקים, אתם יכולים להתעסק במצבר שוב רק בעוד ארבע שנים מרגע רכישתו. זאת בשונה כמובן מהמצברים המשומשים שתוחלת החיים שלהם קצרה.

 

מי לוקח אחריות? שנה וחצי של אחריות!

 

תעודת האחריות שאתם מקבלים היא תעודה שהמטרה שלה היא להעניק לכם שקט נפשי. עם רכישת המצבר החדש שלכם, תקבלו תעודה התקפה לשנה, אך גם ישנם מצברים עם תעודת אחריות ארוכה יותר של קצת יותר משנה וחצי – 20 חודשים. בעת שאתם רוכשים מצבר חיפה מחנות מצברים שהינה מפיץ מורשה, אתם מקבלים את התעודה החשובה כל כך. מנגד, עם רכישת מצבר יד שניה ישנה סבירות גבוהה מאד שלא תזכו לקבל את תעודת האחריות. הסיבה? תוקף האחריות תם.

 

חנות מובילה אל מול אדם פרטי – מה אתם הייתם מעדיפים?

 

מצברים חדשים רוכשים בחנויות מוכרות של מצברים שהינן מפיץ מורשה, ואילו מצברים משומשים ניתן לרכוש לרוב רק אצל אנשים פרטיים. אל מול מי אתם הייתם רוצים להתנהל? חנויות המצברים מסתמנות אמינות יותר, ובעיקר אפשר לבדוק את המוניטין שלהן עם קריאת המלצות. הפכו את הנסיעה שלכם ברכב הפרטי לבטוחה יותר ונעימה יותר עם רכישת מצבר חדש שישרת אתכם לארבע השנים הבאות!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות