חופשה מפנקת באילת בלי לקחת הלוואות

כולנו מחפשים מדי פעם לשבור את השגרה ולמלא את המצברים באנרגיות על מנת להמשיך בחיי היום יום הלוחצים ומלאי המטלות. חופשה מפנקת היא דרך נפלאה לשבירת השגרה, להנות ביחד כל המשפחה או לחילופין להנות מזמן איכות רומנטי עם בן או בת הזוג. חופשה אינה אומרת בהכרח חו"ל. יש בארצנו עיר אחת שהאוירה בה היא בהחלט אוירה של חו"ל. חופשה באילת תספק לנו את כל הציפיות שיש לנו מחופשה בחו"ל ותכנון החופשה בחוכמה תאפשר אף להנות מחופשה זולה יותר מחופשות דומות ביוון או אתרים דומים.

להנות מאוירה של חו"ל בעברית

אין ספק כי לאילת ישנו יתרון בולט על פני חברותיה, ערי נופש במדינות סביבנו, והוא שהכל בה בעברית. גם אם אילת נראית כממוקמת אי שם במדבר הרחוק והנוף סביבה נראה יותר ככזה שנלקח מסיפורי אלף לילה ולילה מאשר נוף ישראלי, זו עדיין עיר במדינתנו, אין צורך לדאוג לדרכון (גם אם נהנים מטיסה), אין צורך בהחלפת מטבע וכל הסידורים שיש לערוך גם אם מדובר על נופשון קצר בטורקיה או ביוון. מצד אחד הכל באילת נראה מוכר אך מצד שני לאילת תמיד ישנן חוויות יוצאות דופן לספק לנו, אוירה של חו"ל בה שומעים בנוסף לעברית גם בליל של שפות זרות וישנה תחושה של חופשה אמיתית

לתור אחר חבילות נופש ודילים

"חרישת" האינטרנט ללא לאות תאפשר לכם למצוא דילים לאילת לחופשה משתלמת במיוחד. יתכן כי החבילות הבולטות לעין יהיו החבילות הפחות משתלמות אך כאשר תשוטטו בין אתרים שונים בוודאי תמצאו דילים משתלמים. מומלץ לבקר באתר זה כדי לקבל מושג מהו דיל משתלם. דילים יכולים לכלול מלבד המלון גם כניסות חינם לאתרי בילוי שונים בעיר כמו המצפה התת ימי או האיימקס או לחילופין גם קבלת טיפולים בספא של בית המלון. חשבו מהו סוג החופשה המתאים לכם וכך תוכלו למצוא את הדיל שישתלם לכם ביותר. בחופשה משפחתית הכניסה לאתרים בעיר בחינם תחסוך לכם. בחופשה זוגית ורומנטית יתכן כי דווקא הכניסה לספא תהיה משתלמת עבורכם יותר.

הזמנות מראש או בדקה התשעים

בתי מלון רבים מציעים הנחות משמעותיות בשתי נקודות זמן: כאשר ההזמנה נעשית מספר חודשים מראש או לחילופין כאשר היא נעשית בדקה התשעים. חשבו לאיזו קבוצת אוכלוסיה אתם שייכים: לאלה היכולים להרשות לעצמם להזמין בדקה התשעים (כמו סטודנטים שבקיץ יהיו בחופשה) או לאלה שחייבים להיות מתוכננים ולהזמין זמן רב מראש על מנת להכין את הבוס בעבודה או את הוריכם במידה ויצטרכו לשמש בייביסיטר לילדים. על פי נתון זה חפשו את הדילים בזמן המתאים לכם. כאמור, בשיטוט וחיפוש במספר אתרים תוכלו למצוא דיל שיאפשר לכם למצוא חופשה כלבבכם וגם במחיר כלבבכם.

לראות בנסיעה בילוי

רבים לא יכולים לדמיין חופשה באילת ללא טיסה אולם הטיסה אינה ברירת מחדל בניגוד לחופשות מעבר לים אשר בהן אין ברירה אלא לטוס או לשוט. אמנם נסיעה לאילת היא ארוכה אולם אפשר לעבור אותה בכיף אם מתכוננים לכך מראש והיא בהחלט חוסכת כסף. הדרך לאילת מלאה מקומות יפים שלא יוצא לראותם לעיתים קרובות כמו מכתש רמון או קרוב יותר לאילת- החי- בר או פארק תמנע. הישוב נאות סמדר מספק מקום נחמד להתרעננות ולקניה של מוצרי מזון או קוסמטיקה טבעיים והמבנה שבישוב נראה כמו מבנה של גאודי בלב מדבר. הכל עניין של ציפיה. אם אתם יודעים מראש שהיום הראשון הוא בעיקרו בילוי בנסיעה בדרך לאילת ניתן בהחלט להנות ממנו כמו יום במהלך טיול ארוך בחו"ל.

להוזיל את השהות

אם החופשה שלכם אינה במלון הכל כלול, קרי: מרבית המלונות באילת, תוכלו לארגן לעצמכם ארוחות מאולתרות ממצרכים שתקנו בסופר. קניית מספר מוצרים להכנת סנדויץ' טעים ומשביע תהיה זולה יותר מישיבה במסעדה. ניתן לגוון גם עם אכילת מזון מהיר מדי פעם. השתדלו גם ללכת ברגל במידת האפשר או לנסוע הבאוטובוסים ולא בהכרח במוניות כפי שנהוג באילת (הסיכוי שזו תהיה מונית הכסף אינה גדולה במיוחד…). בלו לפחות חלק מהזמן באטרקציות חינם כמו חוף הים או במידה ואתם מחפשים פעילות וטבע- גם מסלולי טיול שישנם בשפע באילת וסביבתה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות