חידוש הרצפה בעזרת ליטוש מרצפות

עלות שיפוץ כיום יכולה להגיע בקלות למעל 100 אלף ₪ במקרה הטוב. אבל לא לכל אחד יש את הסכומים הללו בין אם במזומן או בין אם ביכולת לקחת הלוואות. כשאין את התקציב הדרוש, אפשר למצוא פתרונות חלופיים לחידוש מראה הבית שיסתברו כזולים יותר. לכן, לא תמיד כדאי לקפוץ על המובן מאיליו ולהחליף למשל את הריצוף בבית. להלן כמה דברים שכדאי לדעת בנושא.

ליטוש מרצפות

אוהבים את המרצפות שלכם אבל נמאס לכם לראות את השריטות וכתמים הבלתי נסבלים? אין זה אומר שאתם חייבים להחליף את הרצפה. אפשר להזמין שירות ליטוש אבן למטרה זו. לשם כך צריך ליצור קשר עם חברת ניקיון. חשוב מאוד ליצור קשר עם חברה מנוסה שיודעת להתאים את סוג הליטוש לסוג הרצפה. אחרת עלול להיווצר נזק בלתי הפיך לרצפה.

מהו בעצם תהליך הליטוש?

הוא כולל הסרת שכבה דקה של הרצפה מהמרצפות שלכם. השכבה שתתגלה תהיה נקייה מכתמים ושריטות. לאחר מכן יש לעשות פוליש ווקס או קריסטל על מנת לתת ברק למשטח. אם בכל זאת אתם לא מוצאים את הפתרון זה כמתאים, אפשר להתקין פרקטים בחדרי הבית. העלות נקבעת לפי איכות הפרקט ולפי מטר. יש אנשים שמתקינים פרקט בכל הדירה, אבל נדיר למצוא דירות כאלה בישראל.

דרכים להוזלת השירות

הזמנת העבודה בחורף – האביב והקיץ היא העונה החזקה של חברות הניקיון. בחורף יש פחות עבודה, ולכן הביקוש יורד. בחודשי החורף אפשר להשיג מחירים נוחים יותר בחלק ממקרים ע"י הזמנת חברת ניקיון. שווה לבדוק כמה הצעות מחיר בתקופה זו.

הזמנה שירות כולל –  אם תזמינו שירות כולל לבניין למשל שירות הכולל ליטוש חדר מדרגות, סביר להניח שאפשר יהיה להשיג הנחות גם לדירות עצמן. הכל תלוי באותה חברות ניקיון שתזמינו לביצוע שירות מסוג זה.

מבצעים –  חברות מפרסמות מבצעים מידי פעם, למשל בחגים או בתחילת/סוף שנה. לכן כדאי לעקוב אחרי המבצעים הללו. בדקו את האתרים של החברות מידי פעם. לחלקם יש קטגוריות קבועות של "מבצעים" וכשהם מתפרסמים, הקטגוריות מתעדכנות בהנחה הרלוונטית לאותו הזמן.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות