חימום תת ריצפתי – הדרך שלכם להעביר חורף בנעימות ובחמימות

הרבה אנשים סובלים בקיץ מחום רב וימי החמסין בישראל הם מהימים המעיקים ביותר. עם זאת בתקופת החורף אנשים לא מפסיקים להתלונן מן הצד השני של המתרס וטוענים שקר מאוד עד כדי שאי אפשר אפילו להיות בבית. מי שרוצה להעביר את החורף בצורה חמימה כשהוא בבית בלי להתכסות בשלוש שמיכות ולהיות לבוש מכף רגל ועד ראש צריך לדאוג לאביזרים שיחממו אותו באמת. עם כל הכבוד למזגן או לתנור שיכולים להיות פתרונות נקודתיים וזמניים, כדי לחמם את הבית היטב יש צורך בחימום תת רצפתי.

חימום הרצפה מחמם את כל הבית

חימום תת ריצפתי הוא הדבר הכי טוב שיכול לקרות לכם בחורף הקר. פתרונות ישנים כמו מזגן או מפזר חום יכולים להיות נחמדים ואולי זולים יותר אך מהר מאוד תגלו את כל החסרונות שלהם. הרצפה ובעיקר רצפת מרצפות היא הרצפה הכי קרה שיש וכשאתם דורכים בה אתם מרגישים את הקור ואז הקור הזה עובר לכל הגוף. בחורף אי אפשר ללכת על רצפה כזו יחפים וגם הליכה נעלי בית יכולה להיות לא נחמדה. לא כולם רוצים להניח שטיח בבית ולא כולם אוהבים ללכת עם גרביים ובכל מקרה שהוא, חימום הרצפה יביא לתועלת מדהימה וחורף נעים ביותר.

מה היתרונות בחימום תת ריצפתי?

  • חימום תת ריצפתי פותר את כל הבעיות שיש למתחרים שלו על חימום. בעוד חימום הבית במזגן או במפזר חום יכולים להיות נקודתיים בלבד, חימום הרצפה מחמם את כל הבית בבת אחת. אמנם יש מזגנים מרכזיים שלכאורה מסוגלים לחמם את כל הבית אך זהו דבר אינו נכון כיוון שמזגן יחמם חלקים שונים בחלל מסוים באופן לא שווה ואז תקבלו מקום אחד חם יותר מהשני מה שיוצר הבדלי טמפרטורות שלא רצויים בבית. מפזר חום או תנור הם פתרונות רעים הרבה יותר בפן הזה כיוון שהחימום שלהם הוא לאזור אחד בלבד.

  • תנור, מזגן או כל פתרון חימום אחר יכול לייבש אתכם מהר מאוד. כשמדליקים מזגן על חימום מהר מאוד אפשר להרגיש איך כל האווירה נעשית יבשה, אתם מרגישים חנוקים ורוצים לפתוח חלון. פתיחת החלון או יצירת פתח כלשהו שייכנס דרכו אוויר לחלל הסגור הכרחית ואז מאבדים מהחום שיצרנו עד עכשיו וכך כל תהליך החימום אינו יעיל. חימום תת ריצפתי פותר את הבעיה הזו ונותן לכם חימום אחיד ושווה בלי תחושת יובש או חנק.

כיצד מתבצע חימום תת ריצפתי?

כשרוצים לחמם את הבית בצורה נכונה עם חימום תת רצפתי צריך להבין כיצד המערכת פועלת כדי שתהיו רגועים ותבינו שמדובר במערכת מאוד בטיחותית ויעילה. בדיוק כמו שמחממים מים על ידי נפט ביתי כך עובד חימום הרצפה. מתחת לרצפה שלכם יש צינורות מים שמותקנות. החימום מתבצע על ידי חימום המים וכך כל הצינורות הקטנים מתחת לרצפה שלכם מתחממים והטמפרטורה בבית שלכם עולה. חימום תת רצפתי אינו מסוכן וניתן לשלוט על הטמפרטורה בקלות רבה.

חימום חסכוני ביותר למשל כל החורף

עוד נקודה חשובה ביתרונות של חימום הרצפה היא החיסכון בכסף לאורך זמן. אמנם הקמת התשתית וההתקנה של החימום התת ריצפתי יכול להיות יותר יקר מהתקנת מזגן אך לטווח הארוך הוא יחסוך לכם כסף תוך כדי שהוא נותן לכם ליהנות מאיכות חיים ברמה אחרת. הפעלת חימום תת ריצפתי מחממת את כל הבית ואין סיבה שתתחממו בשום דרך אחרת והיא יכולה להיות פתרון מעולה לא רק למקומות קרים ביותר באירופה אלא גם לבתים בישראל.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות