חמישה טיפים לכרטיס הביקור האולטימטיבי

פרטי העסק המופיעים על כרטיס הביקור הם הדרך של הלקוחות הפוטנציאליים או השותפים העסקיים שלך ליצור עמך קשר. אם ברצונך להדפיס כרטיסי ביקור ולחלקם לעובדים, לקוחות, ספקים וכן הלאה, יש לנו עבורך חמישה טיפים מנצחים לכרטיס הביקור האולטימטיבי:

תשומת לב לפרטים

הדבר החשוב ביותר הוא להקפיד על נכונות הפרטים: שם, תפקיד, כתובת העסק, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני. יתכן שדרכי יצירת קשר נוספות תהיינה רלוונטיות עבורך, כגון שם המשתמש בסקייפ או כתובת אתר האינטרנט. עם זאת, לא מומלץ להעמיס מדי במידע, לכן השקע מחשבה לא רק באילו פרטים יופיעו על כרטיס הביקור – אלא גם אילו לא.

עיצוב פנים

כרטיס הביקור הוא מעין תעודת זהות של העסק שלך. כך למשל  אם הנך עורך דין, לא כדאי שהכרטיס יהיה צבעוני ומקושקש מדי אלא סולידי וענייני. מאחר ומגוון רחב של בתי דפוס מציע כיום את שירותיהם של מעצבים גרפיים מנוסים, נמליץ לנצל את האפשרות הזו ולהתייעץ עימם.

הגודל כן קובע (והצורה)

כרטיס הביקור הישראלי הממוצע הוא מלבן בגודל 9 ס"מ על 5 ס"מ. אולם כדאי לזכור שכרטיס ביקור בגודל חריג או בצורה שאינה מלבנית, כנהוג, יגרום למקבלו לזכור אותך טוב יותר ולבדל אותך ממתחריך – כך שלעיתים, תלוי באופי העסק ובעליו, כדאי לחשוב מחוץ לקופסה.

אל תתפשר על האיכות

בתרחיש המוצלח ביותר מבחינת האדם ששמו מופיע על הכרטיס, מי שאוחז בו ישתמש בו ללא הרף: יכניס ויוציא לארנק וחוזר חלילה. במקרה כזה, כרטיס ביקור שמודפס על נייר שאינו איכותי מספיק עלול להתרפט ולהתבלות במהרה. על כן נמליץ להדפיס את הכרטיס על נייר כרומו איכותי, עם למינציה, בהדפסה דיגיטלית – כדי להאריך את חייו ולגרום לו להיראות נהדר גם לאחר שימוש מרובה.

לא להגזים בכמות

על אף שבתי דפוס לא מעטים מציעים הנחות שהולכות וגדלות ככל שהכמות המוזמנת גדלה, לרוב בעלי העסקים נמליץ שלא להזמין אלפי עותקים בבת אחת. אדרבה, הזמנת כמויות קטנות יותר תאפשר לך לעדכן את הפרטים או את עיצוב הכרטיס בתדירות נוחה למדי (במקרה של שינוי בכתובת האתר או במספר טלפון, למשל).

כתיבת תגובה

תפריט נגישות