חשיבות הפרסום באמצעות לוחות שנה

פרסום הוא עניין הרבה יותר פסיכולוגי מאשר היינו רוצים לחשוב, והאפקט החשוב ביותר של כל פרסומת מתבצע בכלל בתת המודע שלנו. את הדבר הזה יודע כל מפרסם, שמקפיד למשל להעלות פרסום מסויים, ולהתמיד לאורך תקופה ארוכה מתוך הבנה ביחס לאופן בו בני אדם מתייחסים לפרסומת. כאשר אנו נחשפים לפרסום מסויים בפעמים הראשונות, אנחנו נוטים להפעיל את מנגנוני ההגנה שלנו ולחסום את המסרים המועברים לנו דרך הפרסום. לאורך זמן, הפרסום הופך להיות "חלק מהנוף", וחומות ההגנה שלנו מתחילות לרדת. או אז, מתחילה ההשפעה של אותו פרסום עלינו, ולעיתים נדרש זמן רב כדי להוריד את החומות הללו.

פרסום המועבר אל הלקוח באופן תת מודע

כדי שהפרסום שלכם יהיה אפקטיבי, אתם רוצים להציב את המסר השיווקי שלכם מול עיניהם של קהל היעד באופן תדיר ורצוף לאורך זמן, ואת זה תוכלו לעשות באמצעות מספר אמצעי פרסום פשוטים שאולי איבדו מן ההילה שלהם, אך לבטח לא מן האפקטיביות. החשוב והבולט בהם הוא לוחות שנה. לוח שנה להדפסה הוא פריט המונח לנגד עינינו באופן קבוע, ואנחנו רואים אותו, בין שבאופן מודע ובין שבאופן לא מודע, בכל יום שאנחנו עוברים לידו, ולבטח כאשר אנו מתבוננים בו כדי לנהל לוח זמנים מסויים. מגנטים למקרר ולוחות שנה הם שתי דוגמאות לאמצעי פרסום המשפיעים עלינו באופן תת מודע, לאור העובדה שהחשיפה שלנו אליהם היא מאוד אינטנסיבית לאורך זמן.

הטמיעו את שמכם בראשו של הלקוח

לוח שנה להדפסה הוא אמצעי פרסום זול יחסית ביחס לאפקטיביות שהוא יודע לייצר, ובאמצעותו תוכלו להציב את המסר השיווקי שלכם לנגד עיניהם של קהל היעד שלכם באופן רציף ולאורך זמן. כל שעליכם לעשות הוא לתכנן לוח שנה להדפסה, לשלב בו מסרים שיווקיים לכל אורכו, ולהעביר לקהל היעד כמתנה. כך למשל, אם אתם בעלי מקצועי חופשי, אנשי מקצוע בתחום מסויים או בעלי כל עסק אחר, תוכלו לפרסם את שמכם, את פרטי ההתקשרות איתכם, ועוד מסרים שיווקיים המניעים לפעולה. בהתחלה, הלקוחות ייתלו את לוח השנה אך יתעלמו מן המסרים השיווקיים שלכם, אך כעבור זמן, מסרים אלה יוטמעו במוחם באופן תת מודע, ובפעם הבא שהם יזדקקו לשירות שאתם מספקים, שמכם לבטח יהיה הראשון שיקפוץ בראשם מבלי שידעו כלל מדוע.

תכנון והדפסה של לוח שנה להדפסה

עסקים רבים מחפשים ערוצי פרסום בעלי הילה ותהילה, אך מתעלמים מהיסודות של עולם הפרסום, אותם מקפידים ליישם כל מקצועני הפרסום מאחורי הקלעים. לוח שנה להדפסה הוא דוגמא טובה לפריט פרסומי מן המעלה הראשונה, בו תוכלו לעשות שימוש עבור כל סוג של עסק, כל סוג של מוצר וכל סוג של שירות אותם אתם מציעים ללקוחותיכם. פנו לבית דפוס, התרשמו מן הסוגים השונים של לוחות השנה, חלקם לתלייה, חלקם שולחניים, והזמינו את הלוחות המתאימים לכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות