טיול מאורגן לסין בכל בגילאים לכל מקום

רוצים לעשות טיול ליעד ייחודי? מחפשים לעשות טיול המתאים לכל המשפחה? טיול מאורגן לסין יכול לענות על כל מבוקשכם. היסטוריה עשירה, תרבות מרתקת, אתרים מדהימים ועוד.

סין הפכה בשנים האחרונות למוקד תיירות מרכזי מאד. המון תיירים מכל העולם המגיעים לגלות את הסודות של המדינה לראות את התרבויות, ההיסטוריה ולהתפאר מהמדינה באופן כללי. אם אתם מעוניינים לעשות טיול עם המשפחה, הילדים וההורים כדאי לשקול אופציה של טיול מאורגן. טיול מאורגן מקל על המטיילים ומאפשר לראות את סין מזווית ראיה אחרת ואפילו ללמוד עליה.

למה כדאי לעשות דווקא טיול מאורגן?

טיול מאורגן הוא טיול המאפשר חוויה משותפת במיוחד כאשר אנשים רוצים לצאת בקבוצה שכוללים בה אנשים בגילאים שונים ומרקעים שונים, בשונה מטיול תרמילאים או טיולים אחרים. טיולי תרמילאים או טיולים דומים מתאימים יותר לאנשים צעירים או אנשים האוהבים טיולי אקסטרים, טיול מאורגן הוא טיול המתאים לכל הגילאים.

טיול מאורגן הוא טיול אשר מלווה על ידי מדריך, שברוב המקרים יודע את השפה המקומית. המדריך מספק הסברים, נותן תיאורים ומראה צדדים אחרים במהלך הטיול. אחד הדברים שעושים טיולים מאורגנים כל כך פופולריים הוא נושא ההתאמה של הטיול לאוכלוסיה. במידה והאוכלוסייה היוצאת לטיול היא אוכלוסייה של אנשים מבוגרים, חברת הטיולים תתאים את מסלולי הטיול השונים כך שיהיה למטיילים קל ונוח יותר לטייל.

סיבות נוספות העושות טיולים מאורגנים למשתלמים הן למשל הנוחות. חברת הטיולים אחראית כמעט על הכל במהלך הטיול דבר העושה את הטיול נוח למטיילים. חברת הטיולים אחראית לבטיחות המטיילים, לניידות, לינה, אוכל, מסלולים נוחים, מדריך וותיק וכדומה.

קצת על סין עצמה…

בשנים האחרונות סין עברה המון שינויים ובעיקר תהליך של מודרניזציה ובשנים האחרונות היא פתחה את שעירה לתיירים זרים המגיעים מחוץ לסין. תהליכי המודרניזציה והשינויים שחלו בסין תרמו בצורה משמעותית להמון תחומים בסין כגון כלכלה, תיירות, מכירות ועוד, היום סין נחשבת למעצמה כלכלית גדולה המתקרבת לאט לאט לממדי ארה"ב.

תיירים רבים החלו להגיע לסין ולגלות את מה שהיא מציעה, סין הצליחה "ללכוד" תיירים רבים שמצאו בה מוקד מעניין מאד. היום אנשים מגיעים לסין בזכות המון סיבות החל מתיירות ועד למחקר ואפילו גילוי היסטוריה שלמה ומסתורית.

אתרים עיקריים בסין

במהלך טיולים בסין עוברים המון אתרים היסטוריים ותרבותיים, כמות האתרים התיירותיים בסין היא כמעט אין סופית  ולכן החלטנו לתת 3 אתרים עיקריים שאסור לפספס:

  1. העיר האסורה: עיר זו קיבלה את שמה  מהסיבה שבמשך 500 שנה נאסר על העם להיכנס לעיר השמשה כארמון הקיסר. בעיר האסורה גרו וכהנו 24 קיסרים שהמשיכו את השושלת והתרבות הנוקשה.
  2. המוזיאון הלאומי בסין: זהו מוזיאון גדול בממדיו הנמצא בצד המזרחי של כיכר טיאנאנמן. המוזיאון מכיל בתוכו את ההיסטוריה הסינית, תרבויות עתיקות, אירועים היסטוריים ועוד.
  3. ארמון הקיץ:  ארמון זה יושב על מתחם גדול מאד בחלק הצפון מערבי של ביג'ין. הארמון שימש במשך שנים כבית נופש של הקיסרים.

לסיכום

בשנים האחרונות סין הפכה למדינה עם תיירות תוססת ומגיעים אליה תיירים מכל קצבות העולם. טיולים מאורגנים יוצאים באופן קבוע בעונות השיא ואנשים רבים מגלים את סין יעד מרתק ועשיר בהיסטוריה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות