טיסות ישירות לטנזניה

טנזניה הפכה בשנים האחרונות ליעד מבוקש לטיולי ספארי, אבל עדיין אין אליה טיסות סדירות ללא עצירות ביניים – כן יש טיסות ישירות לטנזניה במסגרת טיולים מאורגנים, כשבאופן טבעי הטיסה הישירה והמהירה (כ-6 שעות) היא אחת הסיבות לצאת לטיול מאורגן במדינה שלפעמים נדמה שהיא שמורת טבע ענקית ויפהפייה.

באופן דומה גם אל זנזיבר, האי המרהיב והמפנק ששוכן ליד חופי טנזניה (וגם שייך לה), ישנן טיסות ישירות מועטות יחסית וברוב המקרים הטיסות הן דרך אדיס אבבה או נמל תעופה אחר.

למה כדאי להגיע לטנזניה בטיסה ישירה?

המרחק בין ישראל לבין טנזניה – ששוכנת בחלקה המזרחי של יבשת אפריקה, לחופי האוקיינוס ההודי, בין קניה ואוגנדה לבין מוזמביק – אינו גדול מאוד: כ-6,000 ק"מ (בערך כמו המרחק בין ישראל לספרד).

טיסה ישירה מישראל לטנזניה תוביל אתכם ליעד תוך כ-6 שעות. טיסות לא ישירות לטנזניה, לעומת זאת, עלולות לגזול מכם שעות רבות ואפילו יממה שלמה, והסיבה לכך היא שאם למשל עצירת הביניים היא באדיס אבבה, אתם תלויים בטיסת ההמשך, וכידוע לאפריקה קצב משלה שמשפיע גם על התנהלות שדות התעופה.

איפה נוחתות טיסות ישירות לטנזניה?

כאמור בדרך כלל טיסות ישירות לטנזניה הן חלק מטיול מאורגן, ובהתאם הנחיתה מתבצעת במקום הקרוב ביותר לתחילת מסלול הטיול.

אופציה אחת רווחת במיוחד היא נמל התעופה הבינלאומי קילימנג'רו שליד ארושה, העיר שמהווה את בירת צפון המדינה, ובמקרים אלה היום הראשון יוקדש לטיול בעיר, כולל השוק הססגוני שבה, ולמחרת ניתן יהיה לצאת לשמורת ימת מניירה, אחת משמורות הטבע העצומות בגודלן והמגוונות עד מאוד מבחינת בעלי החיים שיש בה.

אפשרויות נוספות של טיסה ישירה לטנזניה הן נחיתה הישר בזנזיבר, שבמקרים רבים מהווה חלק בלתי נפרד מהטיול לטנזניה, וגם בבירת טנזניה דודומה ובעיר הגדולה של המדינה, דאר א-סלאם (שפירוש שמה הוא בית השלום), ישנם נמלי תעופה בינלאומיים.

מתי כדאי לטוס לטנזניה?

טיולים מאורגנים שכוללים טיסות ישירות לטנזניה יוצאים בכל חודשי השנה, שכן המדינה הענקית מאפשרת בחירה בין מגוון רחב מאוד של מסלולים, כך שניתן להתאים את הטיול לעונת השנה ולהגיע בכל מקרה אל כמה וכמה שמורות טבע כשהן בשיאן.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות