טיפים לאירועים עם קייטרינג מוצלח

לא פעם שאלתם את עצמם מה הופך אירועי למושלם, ובכן התשובה אינה חד משמעתית אבל ניתן ללמוד עם השנים שלאוכל יש משמעות רבה בהצלחה, אירועים רבים מקבלים ציון על פי איכות המזון והמבחר והדבר מובא לידי ביטוי בהשקעה רבה מצד חברות קייטרינג רבות שמעסיקות שפים מקצועיים ואולמות אירועים שבונים את שמם סביב האוכל המשובח שהם מגישים.

מי נותן ציונים למזון?

האורחים כמובן הם אלו שמגיעים אוכלים ומחלקים ציונים בינם לבין עצמם, האומנם לא מדבור על משהו רשמי אבל משמעותי ביותר אם בית העסק רוצה להמשיך ולהביא לקוחות חדשים, ובכן עלמה כדי לשים לב כשמזינים שירותי קייטרינג לאירועים?

ראשית בדקו שמדובר בחברת קייטרינג מסודרת שלא רק נראים טוב אלה יש להם מקום מסודר וצוות עובדים מקצועי שיודע לספק שירות ברמה גבוה בהתאם לכמות המוזמנים והדרישות שלכם,

בדקו, מי מכין עבורכם את האוכל? מהיכן קונים את המצרכים? מתי מכינים את האוכל? ודבר חשוב נוסף באיזה אמצעים האוכל מגיע אל האירוע? אם יש לכם תשובות לשאלות אלו כבר בשלב זה תוכלו להבין האם מדוברת בחברה רצינית או בינונית, את האוכל מבשלים אך ורק אנשים שהוסמכו והוכשרו למטרה זו, לבשל ארוחה למספר מצומם של אנשים או לכמות של עשרות ומאות זה הבדל משמעותי, את האוכל מבשלים סמוך למועד האירוע ומובלים אותו באמצעיים תיקנים להובלת מזון בכדי לוודא שאוכל יגיע לא רק טעים טרי אלא גם חם.

איזה כשרות יש למזון?

כידוע אנחנו חיים במדינה עם ציבור לא קטן ששומר דת מסורת, ומצוות ואם האורחים שלכם הם כאלה חשוב לוודא שהמזון מגיע מהכשרות המתאימה, ישנם לא מעט סוגי כשריות וההבדלים ברובם הוא ברמת ההכשר כדוגמת ה הכשר המהדרין שמצריך משגיח כשרות ברמה יומית.

בניית תפריט על בסיס אופי האורחים

תפריט אינו נגמר בבחירת סוגי המנות והכמות, תפריט מוצלח יודע להתחשב בסוג האורחים והצפיות שלהם, להבדיל מבעבר כיום אורחים מגיעים לאירועים עם תיאבון וציפייה למצוא את הדברים הרגילים שהם אוכלים, אפשר לומר שכ-80% מהאורחים באירועים רגילים לדברים דומים ובניית התפריט תהיה פשוט וקלה אבל חשוב מאוד להתחשב גם במיעוט, המיעוט הם בדרך כלל 20%-15% שמחפשים דברים מעט שונים, בנוסף לקח חשוב לשלב אלמנט הפתעה מרענן שהוא תוספת  למנה עיקרית או קינוח מפתיע.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות