טיפים להפקת אירוע חברה

חברות רבות נוהגות לסכם את השנה, ולחגוג אירועים מיוחדים וניצחונות קטנים וגדולים בערב מפנק לכל העובדים ולפעמים גם לבני ובנות זוגם. בדרך כלל ממנה החברה מישהו שיהיה אחראי על כאב הראש הזה, לארגן את המקום, התוכנית האמנותית, התפריט ולהזמין את כולם. בכל מקרה זהו ערב שנועד לעשות לעובדים גוד טיים, לחזק את הקשרים החברתיים שהוכיחו שהם תורמים לאוירה במקום העבודה וגם, אין בושה בכך, לנופף ביכולות הכלכליות של החברה בפני העובדים ולהראות כמה הם טובים כמקום עבודה, כי גם זה מוניטין חשוב שחברות אוהבות להתפאר בהן. אז הנה כמה טיפים לארגון ערב חברה:

המבוגר האחראי
ראשית יש לבחור את האדם שיוביל את כל המהלך, בדרך כלל המזכירות או הבנות ממשאבי אנוש עושות את העבודה הטובה ביותר. מאוד מומלץ לא הלתחיל לחלוק עם כולם את ההתלבטויות על מה יהיה ואיך יהיה, אחרת בהחלט יהיה קשה לצאת מזה. וכשיש תוכנית מומלץ להפיץ רק את התאריך והשעה ולא ממש לפרט את כל לוח הזמנים וההפתעות כדי לא ליצור יותר מידי התנגדויות. בסופו של דבר אנשים יבואו ויהנו.

בחירת המקום
אין ספק שחלק לא מבוטל מהצלחת ארוע חברה קשור במקום שבו יערך האירוע. המקום יבחר, מן הסתם, על פי גודל החברה והעונה. במידה וזו חברה גדולה מתאים לערוך אירוע חברה בגן אירועים. רוב גני האירועים צמודים לאולמות גדולים עם חלונות זכוכית שנותנים אוירה של חוץ גם כשקר ובחוץ יש סערה. במידה והחברה היא חברה קטנה (עד 100 איש) מקובל למצוא מועדון או פאב / בר / מסעדה שניתן לסגור לצורך האירוע. בכל מקרה חשוב שיהיה בר.

בארץ קיים שפע מכל דבר, גני אירועים, ברים ומועדונים טובים יש מדן עד אילת וברמה טובה. מומלץ לבחור מקום שאינו מאוד מרוחק מהעבודה (כלומר, לא להוריד את כולם לערב חברה בתל אביב אם העבודה ביקנעם או חיפה). כדי שאנשים לא ירגישו שזה מאמץ מיוחד בשבילם מחוץ לשעות העבודה.

שווה לברר אם במקום האירוע יש תעריף לפי ימות השבוע, שכן לכל מקום יש ימים חזקים ופחות חזקים, אפשר להוזיל עלויות על ידי שכירת המקום בערב פופולרי פחות.

תוכן האירוע
תכנון מוקפד והבאת התוכן המתאים יכול להפוך את האירוע לחוויה שתיזכר לשנים ארוכות וידובר בה רבות. ראשית יש לזכור שאוכל חייב להיות שם. זוהי הציפיה של האנשים ויש לדאוג להגשים אותה וגם לעלות עליה, כלומר כדאי לכוון גבוה. זו לא חייבת להיות ארוחה של שלוש מנות, אפשר להעמיד תנור טאבון ולהוציא פיתות או פיצות מיוחדות, טורטיות, סושי, השמיים הם הגבול, מה שחושב שיהיה הרבה אלכוהול.

התוכנית האמנותית יכולה לנוע מהרצאה (חשוב לשא יהיה משמים אלא משהו שיותר הולך לכיוון הסטנד אפי), דרך ערב קריוקי ומשחקי חברה ועד הופעה של אמן זמר כזה או אחר. אלכוהול חינם כבר אמרתי?

למה אלכוהול חשוב כל כך?
בירה, יין, טקילה, וודקה וכל אלכוהול אחר שתמצאו יהפוך את האירוע לנעים יותר לכולם, זה משחרר את האווירה המתוחה שנוצרת בקו הדק המפריד בין קולגות לחברים, זה מפגיש אנשים שלא נפגשים וזה עושה נעים. צריך רק לדאוג שכולם יחזרו הביתה בשלום בסוף האירוע.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות