טיפים להקמת אתר הנצחה חינם

בשנים האחרונות, יחד עם ההתפתחות המשמעותית של עולם האינטרנט, ניתן לראות משפחות רבות אשר בוחרות להקים אתר הנצחה ליקירים שלהם אשר נפטרו, אתר אשר יכיל תמונות, סיפורים, מידע על הנפטר וכל דבר דומה.

ישנו יתרון גדול מאוד באתר הנצחה – כל עוד תשלמו על הדומיין ועל האחסון שלו הוא ישאר מפורסם לתמיד, וכך כל מי שירצה ללמוד יותר על הנפטר, בין אם אלו בני המשפחה הצעירים שלא זכו להכיר אותו כל כך, או אנשים אחרים, הם יוכלו לעשות זאת בקלות ובצורה נגישה. כך למעשה אתם מבטיחים לעצמכם כי הזיכרון של הנפטר ילווה את בני המשפחה מעתה ועד עולם ולא יקרה מצב בו בעוד כמה שנים ישכחו ממנו והילדים הצעירים במשפחה כלל לא ידעו במי מדובר.

מה חשוב לכלול באתר?

חשוב לדעת כי היום אתם לא חייבים לשלם על אתר הנצחה. כיום אתם יכולים למצוא חברות קבורה פרטיות וחברות דומות העוסקות בתחום אשר מציעות לכם פלטפורמה נוחה להקמה של אתר הנצחה חינם, אתר אשר יציג את כל מה שאתם רוצים לשמר על האדם האהוב עליכם, והכל ללא תשלום.

כל מה שתצטרכו לעשות בכדי להפעיל אתר כזה דרך חברות קבורה או דרך חברות אחרות, הוא למלא את האתר בתוכן. בכדי לעשות זאת, ישנם כמה דברים שחשוב שתאספו:

  • תמונות – כדאי לכלול כמה שיותר תמונות באתר הנצחה. תמונות יכולות לסייע בהמחשה טובה יותר של החיים שחי האדם הנפטר, ולסייע לכל אחד הנכנס לאתר להתחבר בצורה הרבה יותר טובה לסיפור החיים שלו.
  • סיפורים – כדאי לאסוף סיפורים על הנפטר לא רק מהשנים האחרונות לחייו, אלא ממש מילדות שלו. כל סיפור מעניין שאתם מוצאים יוסיף תוכן לאתר ויהפוך אותו לאתר מרשים ומיוחד יותר שבני המשפחה הצעירים יתעניינו מאוד בגלישה בו ולמידה על קרוב משפחתם שנפטר והם לא זכו להכיר היטב.
  • פרטים אישיים – כדאי לפרסם פרטים אישיים, אך אם ישנם פרטים שאתם מעדיפים שיהיו חסויים או גלויים רק לבני משפחה, אל תפרסמו אותם באתר כזה אשר מוצג באופן ציבורי.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות