טיפים לעיצוב הגינה

עיצוב גינה הוא תהליך שלוקח זמן לא מועט, תחילה ערוך רשימה של מה שאתה רוצה להכניס בתוך עיצוב הגינה שלך כמו ריהוט גן או כל דבר כזה או אחר.

תחילה יש לצייר סקיצה פשוטה המראה את המיקום הכללי של המרכיבים הדרושים ביחס לבית.

לדוגמה, אם יש צורך באזור אכילה חיצוני, לשרטט אותו בסמוך למטבח, ואחסון עצי הסקה צריך להיות נוח לדלת הקרובה ביותר לאח.

דיאגרמת היחסים תעזור לך בשלבי ההתחלהשל יישום התוכנית לעיצוב הגינה. בנוסף, יש להחליט על רמת תחזוקה שלך וכמה זמן אתה מוכן להשקיע בגינה בכל שבוע.

לאחר מכן לתכנן יש את צורתו של הדשא, ואת סוג הדשא האם אתם משתמשים בדשא טבעי או דשא סינטטי שהיא הרבה יותר נוח וקל לתחזוקה ואף חסכוני במים לעומת הדשא הטבעי אך הוא דיי יקר.

צורתו של הדשא היא חשובה מאוד בכל הקשור לעיצוב הגינה מאחר והדשא זהו הבסיס לכל השאר. הימנע מצורות מיוחדות וקצוות מידלדלים, ובפינות משוננות, שהם מגרים את

העיניים ועבודה נוספת כדי לכסח/ להתקין את הדשא.

הגינה האחורית שלך צריכה להיות נווה המדבר הפרטי שלך. זה אומר שהשכנים המטורפים שלך אינם מצטרפים לברביקיו שלך בלי הזמנה.

חשוב לא להפוך את הגינה לגן משחקים עבור הילדים אלא כמקום מפגש ורוגע אחריי הגן/בית ספר. במידה ויש לכם בעל חיים צריך לשלב ריהוט מתאים וצמחים מתאימים שלא יהרסו עם הזמן.

השיטות הטובות ביותר לעיצוב גינה הם באמצעות גדרות, חצרות פנימיות, ריצוף וטכניקות כדי לשמור על הגינה שלך בדיוק מה שאתה רוצה שזה יהיה – שלך.

כל חצר צריכה יותר מאשר רק פרחים יפים כדי שתהייה מיוחדת. יש צורך לשלב טוף ומוצרי גינה כמו פסלים או מזרקות על מנת להפוך את הגינה שלך לבאמת  משהו מיוחד.

לגבי נטיעת עצים בגינה – נטיעת עץ, שיח או גפן כראוי היא הצעד החשוב ביותר בגידולו. איפה שאתה ממקם אותו זה המפתח להצלחה ולגדילה שלו.

גפנים על הפרגולה יכולות להיות נקודת מוקד של גינה, ואילו גפנים סביב צינור יכולות להסתיר את הצנרת שלא תהייה גלויה לעין.

ישנם עוד המון טיפים ודברים נוספים שניתן להיעזר בהם באתר של כוכב הגינה אתם מוזמנים לבקר אותנו.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות