טיפים קלים לטיפול בעור שלך

יש טיפול מתאים יותר לעור מאשר נוגדי הזדקנות ושטיפת הפנים שלך כל יום. טיפול בעור שלך כולל בין היתר מניעת נזקי שמש. נזקי שמש זה משהו שיכול להשפיע על העור שלך אם את/ה לא דואג/ת מספיק טוב לעור שלך.

למרות ששטיפה רגילה עוזרת לסלק תאי עור מתים מהפנים, צריך להשתמש גם בקילוף. ע"י שימוש בכפפת קילוף ושיפשוף, או סוכר גרגירי רגיל יכול לעזור להיפטר מעור מת על הפנים שלך. כדי לא לגרום נזק לעור שלך, בצע את השגרה הזאת לא יותר מפעמיים בשבוע.

הימנעו מנזקי שמש באמצעות הקפדה על לבוש עם מקדם הגנה וכן קרם הגנה נשמש בדרגה SPF 15 או גבוה יותר. שימו קרם הגנה כדי לסייע במניעת קילוף עור, קמטים וכוויות שמש. אם תמרחו קרם הגנה באופן קבוע, תוכלי להאט את תהליך ההזדקנות, וקמטים וקווים לא יתפתחו מהר כל כך.

ויטמין חשוב לעור בריא הוא ויטמין H ויטמין זה יגרום לעור שלך להיראות זוהר. כמו כן, ויטמין H יכול לעשות את העור שלך הרבה יותר חלק, וזה גורם לו להיראות קצת יותר יפה. למרות שזה משהו שקשה להאמין בו, אתם יכול להשתמש בויטמינים כדי שיהיה לכם עור בריא יותר.

לעור אדום וכואב, נסה להשתמש בקרם שיש בו ויטמין בי-3. זה יכול לעזור לעור שלך לשמור על לחות, כמו גם להגן עליו מגירוים שנתקלים בהם ביום יום. לאחר השימוש בו באופן קבוע במשך כמה שבועות, תוכלו להבחין בהבדל בעור שלכם.

טיפול בעור הוא הרבה יותר מאשר מוצרי יופי או חומרי ניקוי. טיפול בעור הוא, בנוסף זאת, הגנה על העור. נזק לשמש יכול להיות מסוכן, נסו להגן על העור שלכם תמיד מפני השמש.

כל מה שכתוב כאן הוא בגדר המלצה בלבד – התייעצו תמיד עם רופא עור בכל דבר שנוגע לעור שלכם!!!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות