כיצד לשמור על גג הבית שלכם לפני שבכלל חשבתם לעשות איטום גגות

גג הבית שלנו הוא אחד החלקים החשובים ביותר של חיי הבית שלנו, ועלינו לשמור עליו

בשביל להבין את חשיבותו של גג הבית שלנו לאיכות החיים ולשגרת החיים בחיי הבית שלנו, כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא להבין מתי בכלל אנחנו חושבים על גג הבית שלנו. התשובה לשאלה הזו היא פשוטה – אנחנו חושבים על גג הבית שלנו רק כאשר אנחנו מגיעים למצב של תקלה, שבו הגג דולף או שיש בו בעיה אחרת שמשבשת את שגרת החיים שלנו. בכל מצב אחר, שבו הגג מקיים את תפקידו בצורה תקינה, אנחנו לא חושבים על הגג שלנו משום שמדובר בחלק כל כך בסיסי ומהותי בחיים שלנו עד שהוא בחזקת מובן מאליו. בשביל להבטיח שהוא גם יישאר ממש כך ושהוא לא יכזיב אותנו ויגרום לנזקים רבים בבית שלנו כתוצאה מנזילות, עלינו לשמור על גג הבית שלנו בצורה הטובה ביותר אפילו גם הרחקת מטרידים מיוחדים. הפעולה הבסיסית ביותר לשמירה על גג הבית היא ביצוע תקופתי של איטום גגות, אבל גם לפני האיטום וגם אחריו ישנן פעולות שאנחנו צריכים לבצע בשביל לשמור על גג הבית שלנו בצורה הטובה ביותר.

כיצד שומרים על גג הבית שלנו לפני ביצוע איטום גגות, וכיצד שומרים עליו אחריו?

  • עוד לפני שאנחנו בכלל חושבים על איטום גגות, אנחנו צריכים לבצע סיוד תקופתי של גג הבית. את הסיוד צריך לבצע בעונת הקיץ החמה, אז השמש החזקה גורמת לחימום ולייבוש מהר של החלק העליון של הבית שלנו, וכך ההפרדה האיכותית בין הבית שלנו לבין פגעי מזג האוויר שיגיעו בחודשי החורף נשארת איכותית לאורך זמן.
  • גם בלי פעולה מקיפה של איטום אקרילי, ניתן לבצע זיפות בסיסי שיתרום לאיטום הגג שלנו. את הזפת החמה נמרח עוג לפני ביצוע הסיוד בגג שלנו, בכדי ליצור את המשטח האטום ביותר גם לפני שאנחנו משתמשים ביריעות ביטומניות או באיטום אקרילי מקצועי בגג הבית שלנו.
  • הפעולות שצוינו כאן הן כמובן פעולות שרלוונטיות גם לתקופה שאחרי האיטום המקצועי התקופתי של הגג שלנו. עם זאת, הדבר החשוב ביותר שאנחנו צריכים להבין והדבר שעליו אנחנו צריכים להקפיד במידה הרבה ביותר הוא פשוט תשומת לב – אנחנו צריכים לשים לב לתקרה שלנו ולגג שלנו לאורך זמן, לעלות לגג אחת לכמה ימים בעונת החורף בכדי לוודא שאין עליו הצטברויות של מים, ולעשות הכל כדי למנוע את הדליפות ואת התקלות בבית שלנו.

אין חכם כבעל ניסיון – תסמכו על הניסיון שלנו ותזמינו איטום תקופתי גם אם לא זיהיתם נזילות

כשאנחנו מזמינים שירות מקצועי של איטום גגות רק לאחר שכבר התגלתה דליפה ושהנזק נעשה, אנחנו חכמים כלאחר יד ובכל מקרה עשויים כבר להיפגע פגיעה משמעותית. לכן את איטום הגג שלנו חשוב לבצע תקופתית גם בלי שמצאנו נזילה או דליפה בבית שלנו, בכדי להבטיח את הסביבה הבטוחה והנעימה ביותר בבית שלנו לאורך זמן.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות