כיצד מאתרים נכס נדל"ן אטרקטיבי?

אנשים רבים כיום שוקלים את תחום הנדל"ן ונכסי הנדל"ן בכל הנוגע להשקעות. ואכן בכל הנוגע לשוק זה קיימות כיום מגוון השקעות טובות והזדמנויות שיכולות לסייע לכם להרוויח.

אבל איך תחפשו בצורה נכונה את הנכס הטוב ביותר, וכיצד מאתרים נכס נדל"ן אטרקטיבי שיניב לכם תשואות. ראובן זלוף מומחה הנדל"ן – מעניק טיפים ששווים זהב.

תחילת החיפוש – אינטרנט

בהשקעה בנדל"ן ראשית החיפוש אחר נכסים תתחיל דווקא באינטרנט. רשת האינטרנט מציעה מגוון מקומות בהן תוכלו לאתר נכסים להשקעה בהן לוחות כמו יד שתיים, WIN WIN לוחות מקומיים, ועוד.

חשוב בחיפוש להיות מאד ממקודים בכל הנוגע לאזור, לגודל הנכס ולמחיר.  בנוסף אם ישנן מודעות ישנות חשוב להגיע גם לאנשים שמאחורי המודעות הללו – לעיתים ימתינו שם מוכרים שמוכנים להתגמש במחיר הדירה וזאת משום שהם ממתינים זמן רב לקונה – והנה לכם עסקה טובה מאד.

התמקדות גיאוגרפית

בחיפוש אחר נדל"ן להשקעה חשוב ממש להסתכל במפה ולהתמקד ברחובות הקרובים אחד לשני ובמקום בו אתה מחפש את הנכס שלך.

המיקוד יסייע לכם לא להתרחק מהמיקום המקורי שלכם, ולהישאר באותו אזור בכל הזמן ולהשאיר את ערך הדירה המקורי. החיפוש הראשוני שלכם צריך להיות ממקוד אזור בלבד. ככה תוכלו לסנן את הדירות בצורה יעילה יותר.

סינון לפי גודל הנכס

לאחר שמצאתם את המיקום אותו אתם רוצים ומרגישים ששם הדירה שלכם יכולה להניב פרי מבחינת אזור טוב שיתפתח עם שנים –  תוכלו להתחיל את הסינון לפי גודל הנכס.

אל תחשבו את הנכס לפי מספר החדרים שבו!  שאתם רוכשים את הדירה אתם רוכשים אותה לפי השטח שלא ישתנה, אבל מספר החדרים זה משהו שניתן לשנות עם שינוי חכם וקל יחסית.

מצאו מתווך טוב

חשוב להגיע לפגישת קנייה עם מתווך טוב. מתווך טוב יסייע לך להבין כיצד מאתרים נכס נדל"ן אטרקטיבי, ובזמן זה תוכל להראות לו מה רצינותך לגבי רכישת הנכס ומהן הרצונות שלך. בנוסף תוכל לבדוק האם למתווך עצמו ישנן עסקאות שהוא יכול להציע לך שישתלמו לך יותר מהעסקאות שמצאת עד כה בעצמך.

באתר של יריב גולן ניתן ללמוד עוד על תהליך ההשקעות בנדל"ן בארה"ב

לסיכום, עסקה טובה יכולה להפתיע, עם זאת ברכישת נדל"ן חייבים להיות זהירים, ולכן חשוב להתייעץ עם מתווך נדל"ן טוב וכמובן עם עורך דין לפני חתימת הסכם.

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות