כיצד עורך דין גירושין יכול לעזור לכם?

אנשים רבים מוצאים את עצמם לאחר זוגיות לא מוצלחת בתוך תהליך עצוב של גירושין. כאשר אתם נמצאים בתהליך כזה אתם בוודאי מאוכזבים, מתוסכלים, חרדים ורוצים לדעת בין כל הרגשות גם כיצד עורך דין גירושין יוכל לעזור לכם. ולכן, חשוב לדעת כי עורך דין לגירושין נשכר על ידי מתגרשים רבים לא רק על מנת להשיג עבורכם את הסכם הגירושין הטוב ביותר, אלא גם להיות שם עבורכם.

אז כיצד מסייע עורך דין גירושין למתגרש

ראשית כל, יש להבין שכאשר אנו נמצאים בתהליך גירושין, לא תמיד כדאי לשכור עורך דין לכל אחד מבני הזוג על מנת שעורך הדין 'יחסל' את בן הזוג השני בבית המשפט. אם אתם מעוניינים בגירושים טובים גם עבורכם , ועבור הילדים שלכם – ניתן לשכור עורך דין אחד לשניכם שגם יחסוך הליכים של דיונים רבים בבית המשפט וגם יסייע לכם בפתרון חילוקי הדעות והגעה אל ההסכם הטוב ביותר עבורכם. במאמר הזה תמצאו מקרים נפוצים בהם נצטרך עורך דין לענייני גירושין.

ייעוץ של עורך דין בענייני גירושין

עוד לפני ההופעות בבית המשפט, יוכל עורך דין טוב לחסוך לכם שנים רבות של עוגמת נפש, ולגשר בינכם לבין בני הזוג שלכם תוך המלצה על הסכם פשרה, הבנת הצד שלכם ושל בני הזוג, חשיבה על הילדים שלכם במידה ומעורבים ילדים בנישואים, והמלצות נכונות לטיפול בתיק עם נקודת מבט חכמה והגיונית, שיכולה לחסוך לכם כסף רב.

עורך דין גירושין

הסכם גירושין טוב

בשאלה: כיצד עורך דין גירושים יכול לעזור לכם, חשוב לדעת כי בדרך כלל עורכי דין מצטיירים בדרך כלל כ'אריות חסרות רחמים' שכל תפקידים הוא 'לטרוף' את בני הזוג של הלקוחות שלהם בבית המשפט. אך עורך דין טוב ידע גם להשיג את הסכם הגירושין הטוב ביותר לשני הצדדים עם חלוקת משמורת הוגנת, קבלת דמי מזונות ראויים למחיה, חלוקת רכוש שאינה מקפחת את בני הזוג, ולבסוף הגעה להסכם גירושין שירצה את שני הצדדים.

בנוסף, תפקידו של עורך הדין, הוא להציג עילה טובה לגירושין מול בית המשפט, במידה ואין הסכמה לגירושין של אחד מבני הזוג.

כיצד מתכוננים להליך הגירושין?

גירושין הם תהליך שברובו הוא תהליך לא נעים בכלל, אך באמצעות ייעוץ של עורך דין טוב, חשוב לעשות מעט סדר בבלאגן ולהבין מהם האינטרסים שלכם. שימו את עצמכם ואת הילדים שלכם בראש, ולאחר מכן גם את בן הזוג או בת הזוג שהם ההורים של ילדכם.

חשוב לדעת שאת תהליך הגירושין יש לעשות עם מינימום פגיעה אחד בשני וזאת משום שבסופו של דבר הילדים נפגעים ולכם נשאר טעם רע מאד מהתהליך.

עוד חשוב לסמן לעצמכם מטרות – עזבו את הנקמות והבינו מה אתם רוצים להשיג מסיום הגירושין, הבינו שלא את הכל ניתן לקבל ויש להתפשר – בצורה זאת תוכלו להגיע שלווים יותר לתהליך וכך גם לסיימו.

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות