כך תבחרו את הקלנועית הבאה שלכם

אז אולי לקנות פריט לבוש או גאדג'ט נחמד קצת יותר קל לכם, אך כשזה מגיע אל רכישה משמעותית יותר כמו רכישה של קלנועית חדשה, אתם רוצים להשקיע תשומת לב גדולה יותר. הקלנועית הולכת לשרת אתכם לטווח הארוך, כמעט בכל יום, ולכן חשוב שתבחרו את הדגם שעונה על כל הצרכים שלכם. לאילו פרמטרים כדאי לכם להעניק תשומת לב? שימו לב:

 

באיזה גודל הקלנועית המוצעת לכם?

 

כשתגיעו אל חנות הקלנועיות, לבטח יציגו בפניכם כמה דגמים ההולמים את הצרכים שלכם. אחד האלמנטים החשובים ביותר ואלו שיש להעניק להם חשיבות הוא כמובן גודלה של הקלנועית. כיום, הקלנועיות המוצעות מגיעות בגדלים שונים: גודל רגיל, גודל קומפקטי, קלנועית מתקפלת או קלנועית המתאימה לזוג נוסעים. מדוע חשוב להתעכב על גודל הקלנועית? עליכם לחשב מראש היכן אתם הולכים לאחסן אותה, האם יש לכם צורך בקלנועית מתקפלת מאחר ואתם מעוניינים לנייד אותה ברכב שלכם ובאילו מרחבים אתם הולכים לעשות בה שימוש.

 

המהירות ומרחק הנסיעה של הקלנועית:

 

אלמנט נוסף הוא כמובן המהירות המקסימלית של הקלנועית ומרחקי הנסיעה שלה שנקבעים בסופו של דבר על בסיס הגודל של המצבר. כשהמוכרים בחנות הקלנועיות ישאלו אתכם שאלות מקדימות, הם ינסו להבין מה מטרת השימוש שלהם, עד כמה אתם הולכים להשתמש בה ומה הצרכים העיקריים שלכם ממנה. ככל שיהיה יותר מידע, כך יהיה ניתן להתאים לכם את הקלנועית המתאימה ביותר לשימושים לכם.

 

צורתו של המושב ומבנה הקלנועית – האם היא נוחה לכם?

 

אם יצא לכם לבצע פעם נסיעת מבחן ברכב פרטי, אתם לבטח זוכרים כי השקעתם לא מעט בשאלת הנוחות שלכם ברכב. בעוד מושב יכול להיות לכם תומך ומאד נוח, הוא גם יכול להיות מאד לא נוח. לכן, חשוב שתנסו בעצמכם ותחוו את דעתכם לגבי התכנון האורטופדי בקולנועית ועד כמה היא נוחה לכם. זיכרו כי אתם אלו שעתידים להשתמש בה, כך שחשוב שהנוחות תהיה חסרת פשרות. ישנם לא מעט דגמים של קלנועיות, כך שתהיה לפחות קלנועית אחת שתתאים למידותיכם. נסיעה טובה!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות