כך תתכוננו לאחסון תכולת הדירה שלכם

כך תתכוננו לאחסון תכולת הדירה שלכם

שירותי אחסון מתאימים גם עבור לקוחות פרטיים ובעלי בתים. האחסון מציע יתרונות רבים והוא בין היתר משתלם בהשוואה לכל אלטרנטיבה אחרת. יחד עם זאת, שירותי אחסון מחייבים היערכות מוקדמת המבוססת על מספר שלבים:

א. שלב ראשון – אריזה. אריזה של הציוד לקראת אחסון לתקופה קצרה או ארוכה מתבצעת בצורה שונה לעומת אחסון לקראת מעבר דירה. את הציוד תצטרכו לארוז בנפרד ומבלי להאיץ הליכי שחיקה או בלאי. ארזו את הציוד היטב ואל תשכחו לסמן את הארגזים. רשמו את התכולה באופן ספציפי והכינו גם דף נפרד בו מפורטת החלוקה לקרטונים. את האריזה נסו לנהל בשלבים ותוך כדי מעקב אחר התכולה והציוד. מעבר לכך, נצלו את שירותי האחסון על מנת להיפטר מציוד מיותר.

ב. שלב שני – הובלה. הכנה לקראת אחסון תכולת דירה מחייבת תיאום שירותי הובלה. את השירות ניתן לתאם מול אותה חברת אחסון, או לחילופין מול חברת הובלות ספציפית. הובלה דורשת שמירה על התכולה והציוד והעמסה נכונה לתוך משאית ייעודית. הובלה ישירות לתוך המחסן תמנע נזקים לציוד ותחסוך עבורכם בהוצאות.

ג. שלב שלישי – סדר וארגון. בקשו להיות מעורבים בפריקה של הציוד ותכולת הדירה בתוך המחסן. שמרו על סדר וארגון והקפידו על נגישות לקרטונים החשובים. זכרו כי לא תמיד ניתן לדעת מתי תצטרכו להוציא חלק מהציוד או להוסיף פריטים חדשים. השתתפו בסידור המחסן והגדירו את הצרכים והמטרות.

כמה עולים שירותי אחסון תכולת דירה?

חלק מההכנה לקראת שירותי אחסון כולל השוואת מחירים. המטרה היא לחסוך ככל האפשר בהוצאות, אך מבלי לפגוע ברמת האחסון והשמירה על התכולה. בדקו מה כולל השירות ושימו לב בעיקר לאבטחה באתר האחסון, לתחזוקה של המחסנים עצמם ולמיקום שלהם. אל תתפשרו על שירותי אחסון שאינם כוללים אבטחה מסביב לשעון. האחסון חייב להתבצע ברמה גבוהה על מנת לאפשר לכם להוציא את הציוד בשלמותו וללא נזקים.

התחילו בהכנות לאחסון תכולת הדירה שלכם מספר שבועות לפני התאריך הנקוב. הקפידו על השלבים השונים ובצעו התאמות קטנות לפי תקלות בלתי צפויות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות