כלי הניהול היעילים ביותר לעסק שלך

כלי הניהול היעילים ביותר לעסק שלך

בעידן של תחרות על ליבו של כל לקוח ובעולם שבו רק לעסקים יעילים יש יכולת להצליח ולפרוץ קדימה, חשוב מאוד לעשות שימוש בכלי ניהול מתקדמים ככל שניתן. באמצעות כלי ניהול טובים יותר ניתן להפחית עלויות, לשפר את הפריון, למנוע אי סדר, מעילות או "סתם" בזבזו. עם כלי הניהול המצוינים שנציג להלן ניתן לשפר את תפקודם לא רק של עסקים גדולים אלא לא פחות מכך – גם את תפקודם של העסקים הקטנים והבינוניים.

קופות חכמות

הכלי הראשון שנציג לניהול עסקים מכונה באופן כללי "קופות חכמות". דוגמא לקופה חכמה ניתן למצוא בזו המכונה גם קופה ממוחשבת – שילוב מתוחכם של קופה רושמת לבין מחשב רב עוצמה. השילוב הזה ניכר בין היתר בצגים נוחים ובמערכת הפעלה משוכללת, אך יש עוד פונקציות מצוינות נוספות. קופות ממוחשבות מעולות מסוגלות להציע בין היתר:

  • התאמה לעסקים בודדים, קטנים או בינוניים (לצד דגמים שמתאימים לרשתות בנות מספר חנויות וכן לרשתות ענק).
  • דגמים מותאמים לעסקים ולענפים שונים. כך לדוגמא ניתן למצוא קופות ייעודיות למסעדות, קופות לחנויות בגדים, קופות לקמעונאים בעסקי המזון וכדומה.
  • יכולת לספק מחירונים דיפרנציאליים, שילוב עם מועדוני לקוחות, שליטה על רשת שליחים.
  • רמות אבטחה גבוהות, סנכרון עם מסופי סליקה של כרטיסי אשראי.
  • אפשרות לשילוב של חתימה דיגיטלית, על פי החוק, אפשרות לשילוב קורא בר קוד ועוד.

ראוי לשים לב שקופות חכמות, ממוחשבות, מאפשרות תפעול מהיר, קיצור תורים, גיוון אמצעי תשלום, סנכרון עם תוכנות שונות (ניהול מלאי, ניהול חשבונות), חוויית לקוח משופרת, נוחות לעבודת הקופאים ועוד.

כלים לניהול זמן

כלי חשוב נוסף לניהול העסק הינו שעון הנוכחות המודרני. כיום, יש לדעת, שעון נוכחות יכול להיות משוכלל וממוחשב וכן להסתנכרן עם תוכנות מחשב ייעודיות. שעוני נוכחות מקובלים יכולים לשפר את ניהול הזמן בעסק, ניתן לשלב בהם אמצעי אבטחה כגון קורא טביעות אצבע ביומטרי, ניתן לשלב אותם עם כרטיס מגנטי או להעדיף שבב לזיהוי מרחוק. שעוני נוכחות מצוינים יכולים להעביר נתונים של נוכחות ישירות למחלקת שכר או לתוכנת הנהלת החשבונות, כך שלא צריך לבצע תיאום ובקרה ידניים. זה חוסך זמן, כסף וטרחה.

כלים לבקרת מלאי והנה"ח

כלים חשובים נוספים לניהול יעיל של עסקים הם כלי התוכנות שעוסקות בניהול מלאי ובניהול הכספים והנהלת החשבונות. כל עסק שיש בו כניסות ויציאות קבועות של מלאי יכול לשפר את תפקודו באמצעות תוכנות מתקדמות וגמישות להפליא בתחום המלאי. תוכנות כאלה יכולים לסייע להבחין מבעוד מועד בחוסרים צפויים של פריטים שונים ואף לטפל בהזמנות או להפיק דוחות לשיפור תהליכים.

תוכנות חדשניות להנהלת חשבונות מסייעות גם בהיבטים של גבייה יעילה, גם בבקרה על ניהול הכספים וגם בשיפור היעילות מול בנקים וגורמי מימון שונים. ראוי לציין שיש תוכנות עם התאמה עסקית לפי ענפים וכן לפי גודל העסק.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות