כמה טיפים למטיילים במזרח

המזרח הרחוק הוא אזור נפלא וקסום בכל קצוות תבל. לכל מדינה באזור תרבות עתיקה משלהם, הנופים שונים ותושבים בעלי חזות ותרבות ייחודית. זו אולי הסיבה לכך שחבל הארץ הזה הוא המתויר ביותר על ידי ישראלים בכל גיל. כתושבי מדינה קטנה וצעירה, אנחנו כנראה סקרניים לגבי תרבויות שונות משלנו, ומדינות רחבות ידיים שהתרבות שלהן שונה בתכלית מזו המוכרת לנו. למי מכם שמתכננים טיסה למזרח הרחוק, קבלו כאן כמה עצות שימושיות שיסייעו בהתארגנות לקראת הטיול ויעזור לכם לא ליפול בפח במהלך החופשה המיוחלת.

טיסות למזרח הרחוק – לא זול אבל לא חייב להיות יקר

חשוב מאוד לערוך סקר שוק מקיף לפני רכישת כרטיסי טיסה למזרח. חפשו היטב בכל אתרי האינטרנט האפשריים. לפעמים אפשר למצוא את הטיסה הזולה ביותר לאחר חיפוש מהיר, ולפעמים יש צורך לעבוד קשה, במיוחד בעונת התיירות לאותו יעד. גם כשאתם בודקים עם סוכני נסיעות – אל תהססו לבקש מחירים זולים, ואין שום סיבה שלא לדרוש הנחה.

כדאי שתדעו שככל שתקדימו להזמין כרטיס טיסה – כך יהיה המחיר זול יותר. עוד דבר שכדאי לדעת הוא שככל שתהיינה יותר עצירות ביניים בדרך ליעד – גם יוזל מחיר הטיסה. אם למשל אתם מתכננים טיסה לתאילנד – בדקו טיסה דרך עמאן עם אחת מחברות התעופה המובילות מהמפרץ הפרסי. מחירי כרטיסי טיסה לתאילנד מהסוג הזה עשויים להיות זולים במאות דולרים ממחירי הטיסות הישירות.

בתי מלון במזרח הרחוק – לא תמיד מה שמנסים למכור לכם

מלונות במזרח הרחוק הם שונים בתכלית מבתי המלון המוכרים לנו במערב. במזרח תמצאו רמות שונות של מקומות לינה – החל מפנסיונים הזולים ביותר, המשך בהוסטלים בסיסיים או בתי מלון מפוארים.

חשוב לערוך סקר מקיף של המלונות במדינה אליה אתם מתכוונים לטוס. חשוב לזכור שבהרבה מהמקומות מספר הכוכבים שמציינים את דרגת המלון אינם תואמים את הדירוג המוכר לנו בארץ ובאירופה. מלונות * 3 בהודו למשל, עלול להיות, לא ראוי למגורים. חשוב לבדוק המלצות של אנשים באינטרנט ולברר אצל חברים – זו הדרך הטובה ביותר למצוא מקום לינה הולם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות