לא קונים לפני שמחשבים

העולם שבו אנחנו חיים זה עולם של צרכנות ועל כך אין כל ספק. כל אחד רוצה יותר, משלם יותר ומחפש את הדרך להיות מאושר ומעושר. זה נשמע לכם מוכר כי גם אתם, כמו כולם, צורכים הרבה? אם כך, הגיע הזמן שתכירו כמה שיטות לעשות השוואות ולחשב לפני שאתם רוכשים. בין אם אתם רוצים לחדש את ביטוח הרכב ובין אם אתם רוצים לקנות כל דבר אחר, אין לכם סיבה לשלם מחיר גבוה מידי רק בגלל שכך הייתם רגילים. היום, עם כלים כמו מחשבון ביטוח חובה אתם יכולים לחסוך עשרות אחוזים על כל דבר שאתם קונים, אז למה לא?

מחשבון ביטוח חובה

איך עובדים המחשבונים?

בין אם מדברים על מחשבון ביטוח חובה ובין אם מדובר על כל מחשבון אחר, העיקרון תמיד זהה: באינטרנט נמצאים כל הנתונים, המערכת לוקחת אותם, מכניסה להם את הנתונים שאתם קובעים ונותנת לכם את התוצאה. כלומר, אם ניקח את הדוגמא של ביטוח לרכב אנחנו נראה שמצד אחד קיימים הנתונים של החברות השונות אונליין, אך מצד שני קיימים הנתונים האישיים שלכם כמו הגיל, הרכב וכדומה. כל הדברים האלה ביחד קובעים את הפרופיל ואת המחיר הממוצע שיהיה עליכם לשלם, ועם החישוב הזה אתם יכולים להגיע לחברות ביטוח שונות כדי להתמקח.

למה זה טוב?

אומנם לא כולנו נולדנו רוכלים ולא כולנו יודעים להתמקח, אך כאשר המספרים מדברים בעד עצמם אנחנו לא צריכים להתאמץ יותר מידי. אין סיבה שתשלמו על ביטוח החובה שלכם סכום גבוה יותר לעומת המחירים שמציעות חברות אחרות, ועם המחשבון תוכלו להראות לסוכן שלכם את הכול שחור על גבי לבן. זה כלי נהדר שיכול לשמש אתכם לא רק בתחום הביטוח אלא גם בכל תחום אחר, כך שכדאי להתרגל לעבוד איתו ולהתחיל לחסוך לא מעט על כל דבר שאתם קונים.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות