למה כדאי לבחור בקבלן הריסה שמחזיק ביטוח צד ג

כל התחום הזה של בנייה, כאשר נכלל בזה כמובן גם התחום של הריסה שבמקרים רבים זה חלק בלתי נפרד מתהליכי הבנייה (ובעיקר השיפוצים) הוא מאוד מורכב וגם עתיר בסיכונים רבים. לרוב מתבצעות העבודות באמצעות כלים כבדים, כלים חדים וכלים מאוד מסוכנים. שלא לדבר על העבודה עצמה שעשויה להיות מסוכנת ולגרום חלילה לנזקים שונים לאנשים הנמצאים בסביבה. זה יכול להיות העובדים עצמם, זה יכול להיות בני הבית ואלו עשויים להיות גם נזקים לצד ג' כמו דיירים המתגוררים באזור או אפילו סתם עוברי אורח או אנשי מקצוע שבאו לעבוד בדירות אחרות במבנה בלי כל קשר לעבודות המתבצעות במקום המדובר.

בגלל שעבודות מהסוג הזה עשויות להיות כל כך מסוכנות, חובה לזכור את הנושא הזה של הביטוח שיכלול גם ביטוח צד ג'. כי רק כך תוכלו להיות רגועים כי אכן על כל תקלה שלא תקרה, יש לכם את הביטוח המתאים לכם. זה חשוב בעיקר עבור ניסור בטון במרכז הארץ, שם הביטוח משחק יותר.

עבודה בטוחה מתחילה בכלים הנכונים

אך האמת שלפני שאתם רצים לחפש את הביטוח של החברה, שימו לב שאתם בכלל הולכים על החברה הנכונה שתבטיח לכם עבודה מדויקת, מקצועית ובטוחה באמת. זה לא תמיד יהיה כל כך קל לוודא את הדבר. כי בפועל כל חברה מבטיחה ומצהירה כי היא מבצעת עבודות בצורה הכי מקצועית והכי יעילה. בפועל אנחנו יודעים שיש הרבה מאוד מקרים אשר בהם העבודות לא מסתיימות ממש כפי שהלקוחות היו רוצים. לעיתים העבודה לא נעשית בצורה מוצלחת ובמקרים חמורים יותר, העבודה מסכנת את האנשים בסביבה. כבר אירעו אסונות רבים באתרי בנייה כאשר לא פעם היה זה רק בגלל רשלנות מצד החברה המבצעת את העבודה או בגלל חוסר ידע מקצועי איך וכיצד לעשות את כל הפעולות הנדרשות באופן הנכון.

ניסור בטון מחייב כלים מתאימים לניסור בטון

אחד הדברים הכי חשובים אשר עליהם יש לתת את הדעת זה על הניסור של הבטון שייעשה בעזרת כלי המקצוע המתאימים.

אנשים שלא יודעים, מנסים לשבור את הבטון בכלים מכלים שונים שרק מסרבלים את העבודה והופכים אותה למורכבת הרבה יותר. כי בטון הוא חומר קשה מאוד. קידוח או ניסור שנעשים באופן לא נכון רק גורמים לנזקים סביבתיים בשטחי קיר בהם אין לנו כל צורך בניסור. מה שמחייב אחר כך ביצוע שיפוצים ותיקונים ולעיתים אף חיזוק של כל המבנה שהתערער בעקבות העבודה שנעשתה שלא בצורה הנכונה.

חברת ניסור בטון – לשירותכם

אז אנחנו כאן כדי לספר לכם על אודות חברת פאוור ניסור בטון. החברה שתבטיח לכם עבודה מקצועית של ניסור בבטון תוך שמירה מלאה על ביטחונכם.

בכל מקרה אל תזלזלו ואל תשכחו לבקש ביטוח צד ג'. כי לחברה מקצועית יש את זה!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות