למותג יש חשיבות רבה בהחלטתנו לרכוש מוצר

רכישת מוצר ולא משנה איזה, מלווה בדרך כלל, בחשיבה אוטומטית מהיכן אפשר לרכוש אותו באופן המהיר והזול ביותר. לדוגמא, כשאתם רוצים לרכוש בגדים, אתם יודעים לאן אתם רוצים ללכת. לחנויות בגדים וותיקות, עם בד איכותי ושירות אדיב. יש את אלה שיעדיפו ללכת לזארה, חלק לפוקס וחלק לקאסטרו. כך גם כשאתם רוצים להשקיע את הכסף שלכם באמצעות ניהול תיקי השקעות. המחשבה הראשונית היא על בית השקעות מנוסה, בעל מוניטין ועל מנהלי תיקי השקעות שיובילו אתכם.

 

מוניטין החברה כמשקף את טיב השירות

מדוע חשוב כל כך לבחור בחנויות מובילות? קודם ולפני הכל, איכות המוצר והסיבה השנייה היא השירות שאתם תקבלו. למשל, לעיתים קורה שאנו רוכשים מוצר פגום. חשוב שיינתן מענה שירותי ומקצועי גם לאחר המכירה. ישנן חנויות מזדמנות ששירות טוב אינו מסתמן עבורן כמטרת העל, וכך אתם מוצאים את עצמכם מתוסכלים גם ממוצר שאינו משרת אתכם וגם משירות שלא משביע את רצונכם.

ההמלצה הברורה היא לבחור לעשות את העסקים שלכם עם בתי עסק מובילים שטיב השירות בהם ידוע ומוכר. לדוגמה, אם החלטתם להשקיע את הכסף שצברתם לאורך חייכם באמצעות ניהול תיק השקעות, כדאי לפנות אל בתי ההשקעות המובילים והוותיקים בישראל ושאת הכסף שלכם ינהל מנהל תיק השקעות מנוסה. מתעניינים ברכישת תכשיט לבת הזוג שלכם? קנו את התכשיט בחנות תכשיטים מוכרת וידועה וכן הלאה. כך, אולי המחיר יהיה מעט יקר יותר, אך אתם יודעים שקיבלתם מוצר איכותי עם שירות יעיל ואדיב.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות