לק ג'ל – ערכה לשימוש ביתי

כאשר אנו מעוניינים לחדש את מראה הציפורניים מבלי הצורך להשתעבד לצביעתן מחדש כל יומיים, קיים פתרון אידיאלי, נוח לשימוש היכול להימצא בכל בית. לק ג'ל – ערכה לשימוש ביתי מעניקה את החופש מהתלות במניקוריסטית או בהוצאות מיותרות. הערכה אמנם מצריכה הוצאה חד פעמית על לק הג'ל, המלווה במתקן ייבוש בטכנולוגיית אולטרה סגול וחומרים להסרת הלק במידת הצורך. ניתן כמובן לרכוש את הלק ג'ל בנפרד ולגשת למניקוריסטית או טכנאית ציפורניים שתוריד בהמשך את הלק, אך הרעיון הוא לא להיות תלויים במישהו למטרת טיפוח ציפורניי כף ידינו.

לק ג'ל – לכל בית ולכל אישה

ערכות לשימוש ביתי מכילות לרוב מגבונים ייעודיים היכולים להסיר את לק הג'ל בעת הצורך, או שניתן לרכוש חומרי המסה. במידה ואין אנו מעוניינים בהוצאה כספית שכזו, ניתן בצורה עצמאית, וכמובן ישנם סרטונים באינטרנט המציעים את הדרך הבטוחה והביתית להסרת הלק. ניתן לחתוך צמר גפן לחתיכות המותאמים לגודל הציפורן, על מנת שיכסו את שטח הציפורן במלואה. לאחר שווידאנו כי הגודל נכון, יש למשוח את צמר הגפן, על גבי הצד שיונח על שטח הציפורן מסיר לק או אצטון. יש להניח את צמר הגפן על שטח הציפורן, כך שיכסה את כולה, לאחר פעולה זו, יש לעשות שימוש בנייר אלומיניום ולכסות את הציפורן עם צמר הגפן בנייר אלומיניום. זמן ההמתנה הממוצע לפני שמורידים את צמר הגפן ונייר האלומיניום יכול לנוע בים 10 דקות לרבע שעה.

מרחת וגם הסרת?

במידה ונשארו שאריות לק ניתן להסירן בעדינות. אם לאחר רבע שעה עדיין נותרה שכבת לק ג'ל רבה, יש לחזור על התהליך ובסיומו לנקות היטב את הציפורניים והידיים, ולמרוח אותן בקרם מטפח על מנת לאפשר לידיים להתאושש מהשימוש באצטון או מסיר הלק.

ניתן כמובן למרוח את ג'ל הלק המגיע בערכה הביתית, ולאחר מכן כאשר נרצה להוריד אותו, ניתן לפנות למניקוריסטית והיא תוכל להעניק לנו שירות מקצועי ולאפשר לנו להירגע ולדעת כי הציפורניים יקבלו טיפול מקצועי, מפנק עם אפשרות למניקור לאחר הסרת הלק, וקישוטן מחדש.

הערכה הביתית

כאשר נרכוש לק ג'ל כערכה ביתית נוכל לרכוש ערכות פשוטות או מורכבות. המורכבות יכילו מוצרי טיפוח לציפורניים, ואפשרות לבניית ציפורניים על פי טכניקת הג'ל. השימוש בלק ג'ל מעניק טיפוח, מונע סדקים בציפורניים, שומר על מראה אחיד ומושלם המותאם למציאות היומיומית. ניתן ליישם על ציפורניים טבעיות ומלאכותיות הן בידיים והן ברגליים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות