מאיזה חומרים בנויה כספת

הגנה מוחלטת וראש שקט

אם יש לכם שעונים יקרים בבית, מחשב נייד שהמידע בו שווה מיליונים ותכשיטים שמעבר לערך הכספי שלהם יש להם ערך רגשי, למשל שרשרת שניתנה מתנה מסבתא או טבעת אירוסין, כספת היא הפתרון הכי טוב לדאגות שלכם. הרבה אנשים תוהים כיצד קופסה מתכתית אחת יכולה לשפר את הביטחון שלהם פלאים, גם כשהם לא נמצאים בבית, ואז מגיעים לשאלה אחת די מסקרנת: ממה בכלל עשויות הכספות? כספת יכולה להיות פשוטה יחסית, כמו אלו שניתן לראות במלונות, לעומת כספות שנמצאות בעסקים או בבנקים שאי אפשר לפרוץ גם עם כמה שעות פנויות ומגוון כלים. החומרים ממנה עשויה הכספת הם אלו שקובעים עד כמה היא איכותית ועד כמה היא ברת פריצה.

מאיזה חומרים בנויה כספת?

  • אחד החומרים הכי חזקים שאנו מכירים הוא בטון. בטון חזק ויציב יכול להיפרץ רק עם חומר נפץ מתאים אך אף אחד לעולם לא ראה כספת שעשויה מבטון והוא גם מאוד כבד ובעייתי להנחה מה שהופך את הרעיון ללא כל כך פרקטי. עוד אחד מהחומרים החזקים ביותר בעולם היא הפלדה, שהיא גמישה מאוד ביחס לחוזק שלה וניתן ליצור איתה צורות רבות בעזרת חימום מתאים ומקצועי. כספת איכותית מורכבת משני חומרים אלו, כאשר ככל שקיר הכספת ודלת הכספת עבים יותר, כך הכספת כבדה יותר ואיכותית יותר, כאשר בין שני לוחות פלדה עבות יש גם יציקת בטון מה שהופך אותה לבלתי פריצה.
  • שירות מיוחד של הלוואות חוץ בנקאיות בתנאים מיוחדים
  • ככל שהפלדה והבטון איכותיים יותר כך הכספת איכותית יותר, מה שיוצר הבדלים בין הכספות השונות למרות שהמבנה שלהם דומה. היחס בין הבטון לבין הפלדה משמעותי וצריך לבנות אותה חוכמה. פלדה זולה שמחלידה כעבור כמה שנים לא תהיה אטרקטיבית כמו כספת מהיצרנים המובילים בעולם.

לא כל הכספות נולדו שוות

לא כול הכספות כאלו חזקות ומי שמחפש כספת פשוטה יותר וזולה יותר לשימושים חשובים פחות, יוכל לרכוש כספות ששכבת הפלדה שלהם דקה יחסית. ניתן לפרוץ כספות כאלו בקלות יחסית ותוך כמה דקות ספורות בעזרת כלי פריצה קרים, כוח פיזי מתאים וידע מינימלי בפריצות אך הן מתאימות לשימושים ספציפיים והולמים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות