מגוון הרצאות של פסקל ברקוביץ

 

אנשים רבים מביאים ביחד איתם סיפור חיים מרגש ומלא תובנות, פסקל ברקוביץ היא ללא ספק סיפור של הצלחה כנגד כל הסיכויים. במגוון הרצאותיה מגוללת פסקל את סיפורי ההתמודדות שלה כספורטאית אולימפית שאיבדה את שתי רגליה בתאונת רכבת קשה. פסקל סוחפת אחריה בכל הרצאה את הקהל הרב המגיע לשמוע כיצד היא עושה זאת, ואיך היא מצליחה לגייס כל כך הרבה כוח נפשי ולהמשיך בהתמדה ובמסירות אין קץ.

הרצאותיה של פסקל ברקוביץ גורמים לכם לדמוע, להתרגש, להאמין ולשמוח תוך דקות ספורות, וכך בעצם אתם חווים על קצה המזלג את הטלטלות ויכולת האמונה הגדולה של פסקל כל הדרך אל אולימפיאדת ריו 2016.

איפה ניתן לראות את הרצאותיה של פסקל ברקוביץ?

הרצאותיה של פסקל ברקוביץ פזורים בכל רחבי הארץ, במידה והינכם מעוניין לבדוק מתי אחת מההרצאות מגיעה לאזורכם – מוטב שתצטרכו קשר במספר הטלפון הנמצא בתחתית האתר או מנגד תצטרפו אלינו לעמוד הפייסבוק או הבלוג שם תוכלו לקבל עדכונים באופן שוטף.

פסקל ברקוביץ הרצתה עד כה בפני גופים גדולים ורבים כגון: אינטל, רפאל, אמדוקס, עיריות שונות ברחבי הארץ, בתי ספר ותיכונים ברחבי הארץ ועוד רבים וטובים. אם הינכם מעוניין להציג את אחת מהרצאותיה של פסקל בחברה או במסגרת בה אתם חברים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור איתנו קשר ולקבוע את המועד הרצוי.

אז אל תפספסו את אחת מההרצאות הסוחפות של פסקל ברקוביץ, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר על מנת לברר היכן מתקיים המופע הקרוב – או מנגד אם ברצונכם לשריין את אחת מהרצאותיה של פסקל ברקוביץ באחד מהמוסדות בהם אתם חברים וכך תסחפו לא רק את עצמכם אלא גם את כל העמיתים שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות