מדוע קלנועית זוגית מומלצת יותר מיחיד?

לכל אדם ישנה העדפה אישית וצרכים אחרים במעמד רכישת הקלנועית. ישנם בני הגיל השלישי שמעדיפים לרכוש את הדגם היחיד, בעוד ישנם אלו הדורשים אך ורק בדגם הזוגי. נציגי המכירות והשירות מציעים לא אחת לבני הגיל השלישי לרכוש את הדגם הזוגי, גם במקרים ובהם לכאורה אין כל סיבה לרכוש דגם שכזה. לפני שגם אתם משדרגים את איכות חייכם ומשיבים לעצמכם את העצמאות, דעו מדוע הקלנועית הזוגית מסתמנת כעדיפה:

 

נסיעה בצוותא היא נסיעה נעימה יותר

קלנועיות מוצעות לכם למכירה גם בדגם זוגי וגם בדגם יחיד. כל עוד אתם מעוניינים בדגם חדש, תוכלו ליהנות ממלאי זמין וכך לרכוש את הדגם המועדף עליכם. במקרים בהם אתם מעוניינים ברכישה של קלנועית משומשת, סביר כי תצטרכו לבסס את הבחירה שלכם בין היתר על פי מלאי הדגמים הרלוונטי. כך או כך, רכישת הקלנועית הזוגית למעשה מעודדת אתכם לנסיעות בצוותא – מה שהופך כל נסיעה לחברתית יותר, מגבשת יותר ונעימה הרבה יותר. מי עתיד לנסוע אתכם? החל מבני הזוג, דרך החברים לבית הדיור המוגן ועד הנכדים שלכם.

 

אתם לא מגבילים את עצמכם עם הרכב הנוסעים

כשאתם רוכשים קלנועית המתאימה אך ורק לנוסע אחד, אתם מגבילים את עצמכם מראש עם מספר הנוסעים. מנגד, כשהדגם הנרכש על ידכם הינו הדגם הזוגי, אתם משאירים לעצמכם תמיד את האופציה פתוחה ליהנות מנסיעה שאינה כוללת אך ורק אתכם. תמיד עדיף שיהיה מקום מאשר לא יהיה מקום, כך שעם ההשקעה הכספית שלכם, כדאי לשקול היטב את כל הפרמטרים השונים ובעיקר להבין איזה דגם ישרת אתכם על הצד הטוב ביותר ויעניק לכם חוויית נסיעה טובה יותר.

 

נסיעה זוגית הינה נסיעה בטוחה יותר

מעבר לכך, הקלנועית הזוגית מסתמנת כבטוחה הרבה יותר. אם חלילה אתם יוצאים לדרך ומרגישים לא טוב, תמיד יהיה מי שיחליף אתכם בנסיעה או ידאג לשלומכם עם טיפול עזרה ראשונה. מנגד, בעת שהקלנועית שלכם מתאימה לנוסע אחד בלבד, הרי שלעולם לא יהיה מצב בו יהיה לצידכם נוסע נוסף שיוכל לסייע לכם במקרי חירום. אינכם צריכים לחיות את חייכם על פי תחזית של מקרים קיצוניים, אך כן חשוב לדעת כי הקלנועית שמתאימה לזוג נוסעים מאפשרת לכם נסיעה בטוחה יותר בראש שקט.

 

אתם משקיעים בקלנועית? השקיעו עד הסוף

אם השיקול שלכם הוא כלכלי וזו הסיבה שאתם נוטים לרכוש את קלנועית היחיד ולא את הקלנועית הזוגית, דעו כי המילה האחרונה לא נאמרה. עדיף תמיד שתרכשו דגם שמתאים לכם על פני דגם חדש. לדוגמא: ההמלצה החד משמעית היא לרכוש קלנועיות יד שנייה המתאימה לזוג נוסעים על פני דגם חדש המתאים לנוסע אחד. נציגי השירות והמכירה ישמחו להציע לכם את הדגם המתאים ביותר לצרכים, לשימושים ולתקציב שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות