מה כדאי לדעת על בחירה של חברת שיפוצים?

שיפוץ דירה זה נושא חשוב ומורכב אשר מצריך בדיקה לעומק של הנתונים. בטרם נחליט על בחירת קבלן שיפוצים אשר נעבוד איתו.

חשוב לעשות סקר שוק קצר על חברות שיפוצים אחרים בשוק מה הן מציעות, מה איכות השירותים והמקצועיות שלהן, ומהו המחיר שהן גובות. במאמר זה נבין אילו דברים חשובים כדאי לשים לב בטרם נבחר את חברת השיפוצים שלנו.

שיפוצים

אילו דברים חשובים כדאי לשים לב בטרם נבחר חברת שיפוצים:

בטרם נחליט על חברת שיפוצים חשוב שנשים לב לדברים הבאים:

יש לבדוק שהחברה איתה אנו רוצים לעבוד אינה חובבנית, ובעלת ניסיון מקצועי וותק של שנים בתחום. ישנם לא מעט חברות חובבניות אשר לא עובדות באופן מקצועי ומעט שנים בשוק השיפוצים, לכן על מנת לא ליפול על חברות כאלה חשוב לבדוק באופן יסודי כמה זמן החברה פעילה בשוק השיפוצים, לברר באינטרנט, לשאול את בעל החברה וכן שאלות אחרות בתחום המקצועי.

יש לבדוק אילו סוגי שיפוצים החברה נותנת, האם השיפוצים אכן תואמים לצרכינו , ועם כן מה הם כוללים, הן מבחינת המחיר והן מבחינת השירות במהלך השיפוץ ואחריו.

יש לבקש מהחברה עצמה לראות עבודות שנעשו בעבר בתחום בו אתם צריכים. אפילו לבקש מספרי טלפון של לקוחות מרוצים שביצעו אותם שיפוצים כמו שאתם רוצים, כך שתוכלו להתייעץ עם לקוחות ולקבל חוות דעת לגבי החברה וכן לגבי ספקות אחרות שעולים לכם.

אל תבחרו חברת שיפוצים זולה, מכיוון שזה עלול לעלות לכם בהמשך ביוקר. חברת שיפוצים לא בוחרים לפי הצעת מחיר זולה, אלא לפי המקצועיות שלה והעבודה שלה בשטח. מחיר זול עלול לעלות לכם ביוקר, במיוחד שהקבלן הורס לכם לחלוטין את הדירה בחוסר מקצועיות שלו, מה שגורם לכם לחפש שוב קבלן על מנת לשפץ את הנזק שהשאיר הקודם.

אל תוותרו על שירות אדיב של החברה, הן במהלך השיפוץ והן אחריו. ישנם חברות אשר ברגע שנגמר השיפוץ, הן לא מתייחסים ללקוחות שלהן. חשוב שתבדקו איך שירות הלקוחות של החברה במקרה שאתם רוצים לשאול על משהו שקשור לשיפוץ.

בקשו הצעת מחיר ומה היא כוללת, ובדקו עם עוד חברות אחרות האם זהו מחיר השוק או סתם מחיר גבוה ולא מוצדק. רצוי תמיד ללכת על הצעת מחיר שהיא באמצע לא נמוכה מדיי ולא גבוהה מדיי.

למידע נוסף על שיפוצים למגזר הפרטי והמסחרי, בקרו באתר של ידיד בנייה:

http://www.yedid-bniya.co.il/

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות