מה כלכלי יותר: מטפל צמוד או קלנועית?

כדרך הטבע, ככל שמתבגרים כך גם זקוקים לעזרה חיצונית שתאפשר ניהול אורח חיים קל ופשוט יותר. כך, לא מעטים אלו בגיל השלישי התוהים במה כדאי להם להשקיע יותר: ברכישת קלנועית שבאמצעותה הם יוכלו להיות עצמאיים יותר, או להשקיע במטפל צמוד שיסייע בכל הנדרש. נדמה כי קשה לבחור בין מטפל צמוד ובין קלנועית, זאת מאחר וכל אחד מהם מעניק פתרון אחר ובא לענות על צורך אחר.

 

המקרים בהם אתם זקוקים לקלנועית:

 

קלנועית היא כלי נהדר שיכול לעזור לכם רבות. הודות לקלנועית, המון אנשים מבוגרים כיום הסובלים ממגבלות שונות, יכולים להתנייד במרחב הציבורי מבלי שהם צריכים כל עזרה. האנשים הזקוקים לקלנועית הם אנשים תפקודיים לחלוטין, שבעקבות גילם המבוגר מגלים קושי בהתניידות עצמאית. הקלנועית כאמור מגשרת על הפערים והמגבלות, ובאמצעותה ניתן להתנייד במרחבים עירוניים. הקלנועיות המוצעות למכירה הן קלנועיות יחיד, קלנועיות זוגיות וקלנועיות מתקפלות.

 

המקרים בהם אתם זקוקים למטפל צמוד:

 

מטפלים צמודים נכנסים לתמונה בעת שישנם אנשים המתקשים לנהל אורח חיים תקין ללא עזרה חיצונית. במרבית המקרים מדובר על אנשים מבוגרים מאד שמתקשים בביצוע פעולות פשוטות: החל מלבישת בגדים, דרך רחצה עצמאית ועד הכנת מזון. במקרים בהם אתם או אדם יקר לכם אכן מתקשה בביצוע הפעולות הפשוטות והיום יומיות, מטפל צמוד אכן יוכל לסייע.

 

עזרה מסביב לשעון בשידוך לאיכות החיים:

 

הקלנועית יכולה לשרת אתכם בשני המצבים: גם במקרה בו אתם תפקודיים לחלוטין אך צריכים עזרה חיצונית, וגם במקרים בהם אתם חיים עם מטפל צמוד. ניתן לרכוש כיום קלנועית זוגית שבאמצעותה ניתן להפוך את החיים לצד המטפל הצמוד לחברותיים יותר. באופן זה, במידה והמטפל יוצא לסידורים בשמכם – החל מקניות ועד רכישת תרופה ממרשם, תכולו להתלוות אליו וכך ליהנות מנסיעה משותפת.

 

אם ההוצאה הכלכלית היא זו המטרידה אתכם, דעו כי כיום ניתן לרכוש גם קלנועית בשוק היד השניה, מה שאומר שאתם זוכים ביתרונות הקלנועית אך במחיר נוח יותר. הקלנועית שיפרה ושידרגה את חייהם של רבים וכעת הגיע גם תורכם!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות