מה שגיליתי לאחרונה על ניקיון בתים…

 

 

אחד הדברים הקשיים ביותר בכל הנוגע אל ביתנו – מחוז חפצנו, הוא דווקא בדבר הפשוט ביותר (כביכול – חשוב לציין): ניקיון הבית. נכון שזה נשמע כמו דבר טרוויאלי למדי? מעבירים סמרטוט, מטאטאים קצת, דואגים לאבק והנה הכל נגמר אך למעשה, על מנת באמת להמחיש את החשיבות של הדבר כל שעלינו לחשוב עליו הוא תקופת החגים. כן, קלעתם נכון, מדובר על פסח – החג בו אנו דואגים לנקות את הבית מסביב לשעון ימים על גבי ימים ולמעשה? מדובר על הניקיון היסודי ביותר שאנו בוודאי עורכים לביתנו והדבר לא אמור להתרחש אחת לשנה.

ניקיון בתים אחת לתקופה על ידי חברת ניקיון.

בואו נודה על האמת…למי מאיתנו יש את הזמן לנקות את הבית באופן יסודי כפי שאנו עושים פעם בשנה (בפסח)? לאף אחד מאיתנו. אחת מהאפשרויות הטובות ביותר שקיימות בפנינו היא הזמנת בעלי מקצוע המתמחים בניקיון הנ"ל , אשר מחזיקים בכל הציוד הנדרש בכדי שהעבודה לא רק תתצבע, אלא תתבצע על הצד הטוב ביותר.

מה לחפש בחברת ניקיון בתים?

זוהי שאלה שחייבת להישאל וכשמחליטים לחפש אחר חברה כזו חשוב לבדוק מספר אלמנטים מרכזיים, בואו נבדוק מהם.

  • האם לחברה יש אתר? בואו נודה על האמת. בשנות ה-2000 עסק שאין לו אתר, מדובר על עסק שלא התקדם (ומי מאיתנו לא בודק היום הכל באינטרנט). מדוע, מעבר לכך, חשוב לעסק יהיה אתר? על מנת שתוכלו לראות עבודות של החברה, להתרשם, לראות האם יש לקוחות ממליצים?.
  • אילו סוגי נקיונות חברה זו עושה? אתם בוודאי תרצו מספר סוגים של ניקיונות, כמו למשל: ניקוי חלונות, ניקוי חלונות בגובה, פוליש, קרצוף וכן הלאה. בשל כך חשוב לבדוק מה החברה מציעה.
  • כמה זמן החברה קיימת? ככול שהחברה וותיקה יותר, כך ניתן להסיק שבעלי המקצוע שיגיעו אליכם יהיו בעלי יותר וותק וניסיון בתחום. זכרו: בעלי מקצוע עם ניסיון דל עלולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים בביתכם (במקרה הטוב) ואף עלולים לגרום לנזקים בריאותיים בעקבות שימוש בחומרי ניקיון אסורים (במקרים הרבה יותר גרועים).

אומרים שאין כמו מראה עיניים, הקליקו על הקישור המצורף בכדי לבחון את אחת מחברות הנקיונות המומלצות בתחום ובעיקר בכדי לראות את העבודות – לפני ואחרי- שהיא מציגה: ניקיון בתים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות