מהפכת המזון הרפואי לכלבים כבר כאן!

כלב חום

הם כמעט כמו הילדים שלנו והם החברים הכי טובים שלנו – כלבים. כשהם שמחים אנחנו שמחים וכשהם עצובים – אנחנו חשים מחויביים לבדוק מה מקור העצב או הכאב.

הרבה התקדמויות חלו ברפואת חיות המחמד, והתוצאות גם נראות בשטח; חיות המחמד שלנו חיות הרבה יותר זמן מבעבר ואין ספק שאת הקרדיט לכך יש לזקוף לתעשית מזון הכלבים ולהתקדמויות מרחיקות לכת בעולם הוטרינריה (רפואת החיות). כששני תחומים חשובים אלו משלבים ידיים הכלבים שלנו נהנים לא רק מחיים ארוכים יותר כי אם גם משפור משמעותי באיכות חייהם.

פתרונות משלימים לכל בעיה, כמעט.

נכון להיום יש מספר חברות מזון רפואי לכלבים שמצליחות לספק מענה משלים לבעיות רפואיות שונות שרווחות בקרב כלבים. חשוב לציין שמזון רפואי לכלבים לא יהיה ראוי אם בנוסף למענה הרפואי הוא לא יענה גם על הדרישות התזונתיות הבסיסיות. לכן, כאשר אתם מחפשים מזון רפואי לכלבים חשוב לוודא שהוא גם יכול לסייע בבעיה הרפואית אך גם מספק את כל הערכים התזונתיים הנדרשים לכלב באופן יומיומי.

את המזון הרפואי לכלבים ניתן להשיג בדרך כלל במרפאות ויטרנריות.  כדאי מאוד להתייעץ עם הוטרינר/ית שלכם לפני שאתם קונים את המזון וזאת על מנת שהכלב שלכם יקבל את המזון המתאים ביותר עבור הבעיה הרפואית שלו.

מזון לכלבים שסובלים מסכרת או עודף משקל – מזון רפואי שכזה יכלול פחמימות מסוימות, כאלו שערכן הגליקמי נמוך וישמרו על רמת הסוכר בגוף. בנוסף, המזון הזה לא יהיה עתיר שומן ותהיה בו רמה מתונה יחסית של חלבון. כמו כן, המזון הזה יכיל L-carnitine, שיווסת את הכולסטרול בגוף ושילובים של סיבים וסלק סוכר שמהווים חלק מהטיפול בסכרת גם בקרב אנשים.

מזון רפואי לכשלים בכליות – המזון הרפואי הזה כולל אחוז גבוה יחסית של חלבון (כ-18%), היות ואיבוד חלבון הוא חלק מהבעיה של כלבים הסובלים מכשל בכליות. כמו כן המזון הזה עשיר באומגה 3 ואומגה 6 – שמונע התפתחות של תהליכים דלקתיים, אשלגן שמווסת את חומציות הדם ואחוז נמוך של זרחן.

מזון רפואי לבעיות במפרקים – מזון רפואי זה למעשה מכיל גלוקוזאמין וכונדרויטין שמסייעים בבניית סחוס בריא. כמו כן ניתן למצוא במזון הזה L-carnitine, שעוזר לשמירת מסת הגוף וכן מסיייע בשריפת שומנים. יש אומגה 3 ואומגה 6, שילוב של פחמימות מורכבות, חומצת שומן שממריצה את ייצור הקלוגן, ויטמין A, נוגדי חמצון, סיבים,  וסלק סוכר.

מזון רפואי לבעיות במערכת העיכול – מזון זה מאופיין ברכיבים הקלים לעיכול. יש בו אומגה 6 ואומגה 3, סיבים תזונתיים, רמת שומן נמוכה, סלק סוכר וסיבים פרה-ביוטיים.

מזון לבעיות עור –  מזון רפואי זה עשיר באומגה 3 ובאומגה 6. יש בו סיבים פרה-ביוטיים, נוגדי חמצון טבעיים, סלק סוכר וויטמינים.

מזון להפחתת המשקל –  זהו מזון רפואי מופחת קלוריות שמכיל: חלבון מן החי, פחמימות מורכבות, ויטמין A, סוכר סלק וסיבים וכן L-carnitine.
אם הכלב שלכם סובל מאחת התופעות שמנינו כאן: עודף משקל, בעיות עור, בעיות במפרקים, כשל בכליות או סכרת, התייעצו עם הוטרינר/ית שלכם וביחד התאימו את המזון הרפואי הטוב ביותר עבורו. את ההשפעות החיוביות תראו כבר לאחר שבוע שבועיים.

כיצד מציגים מזון חדש לכלבים?

כתיבת תגובה

תפריט נגישות