מנוף הרמה להובלות

בזמנים בו בכל הארץ בונים לגובה, המחשבה על העברת דירות גבוהות במיוחד הופכת לאתגר עבור חברות הובלה רבות, קטנות וגדולות כאחד. האמצעי הבולט היום לשימוש במקרים כאלו הוא לא סולם ולא הרגליים הארוכות של חבורת המובילים אלא מנוף הרמה להובלות שמאפשר הורדה והעלאה של ריהוט, מוצרי חשמל ועוד פריטים כבדים לדירות גבוהות ומקל באופן משמעותי על העבודה של המובילים.

מנופים בגבהים שונים

העובדה שהיום זקוקים רבים מהמובילים לעזרה בהובלה לקומות גבוהות מאד, לא תמיד עם מעליות גדולות מספיק כדי להעמיס בהן ולהעלות למעלה הרבה פריטים, גרמה ליצרני מנופים לחשוב קדימה וליצור מנופים גבוהים יותר שמתאימים להובלת דירות ומשרדים. היום אפשר למצוא מנוף הרמה להובלות שמגיע לגובה של 12 קומות ואפילו יותר.

את המנופים האלו אפשר למצוא בעיקר בשירות של חברות הובלה גדולות ופחות אצל חברת הובלה קטנה ופרטית אבל בכל מקרה מומלץ לשאול ולוודא שלמוביל שלכם יש את האפשרות לעבוד עם מנוף הרמה להובלות במידה ואתם מתגוררים בקומה גבוהה ללא מעלית או עם מעלית קטנה.

בחירת חברת ההובלה

יש לא מעט חברות שמציעות היום הובלה מהירה ויעילה באמצעות מנוף הרמה להובלות אבל חשוב לבחור בחברה טובה ואמינה, מקצועית והוגנת. מומלץ לקחת את הזמן ולהזמין חברת הובלות מספיק זמן מראש כדי שאנשיה יוכלו להגיע אל הבית ולבדוק איזה מנוף הרמה להובלות דרוש במקרה הספציפי הזה. מכיוון שלא כל מנוף הרמה מתאים לכל סוג הובלה צריך לדרוש בדיקה מוקדמת של המוביל ורק לאחר מכן לקבל הצעת מחיר ולסכם את זמן ההובלה.

לא כדאי לבחור חברת הובלה שלא שולחת נציג שיבדוק את שטח הבית ויראה שאכן ניתן להציב מול הבית מנוף הרמה להובלות ושהמנוף שברשותה מתאים לסוג ההובלה הנדרש. בדיקה כזו תחסוך הרבה מאד זמן ועוגמת נפש ביום ההובלה ותקצר את התהליך בסופו של דבר.

מספר סוגים של מנופי הרמה

יש כמה סוגים של מנוף הרמה להובלות שנבדלים ביניהם בדרך שבה הם מתופעלים. מנוף הרמה להובלות פשוט מותקן על כלי הרכב של המוביל ומועלה למעלה באמצעות מנגנון ההפעלה המחובר למנוע. בנוסף היום יש מנופי הרמה חשמליים שמותקנים על גבי משאיות. לרוב מדובר במנופים גבוהים וחזקים יותר שמתאימים להעברת הרבה מאד ציוד כבד למעלה או למטה.

במידה ומדובר בהעברה של משרד עם הרבה חדרים והרבה מאד ציוד יכול להיות שמנוף הרמה חשמלי על גבי משאית יתאים יותר גם מבחינת גובה הבניין וגם מבחינת סדר גודל ההובלה. מנוף הרמה להובלות שמתאים להובלת דירות יכול להיות קטן יותר במקרים מסוימים ולכן מומלץ לבדוק מראש מה הכי מתאים לכל הובלה.

מנוף הרמה להובלות מקצר באופן משמעותי את העבודה של המובילים וגורם ליום ההובלה להיראות קצת יותר קצר גם עבור המוביל וגם עבור הלקוחות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות