מסיבת ועד עובדים

אנחנו ועד עובדים של ארגון גדול מאוד במשק. לאחרונה השתמשנו בשירותיו של בן הקריקטוריסט, ואנחנו רוצים להמליץ עליו בחום. בן שלחין נפגש איתנו לפני האירוע שביקשנו לערוך לעובדים. הוא ידע לשאול את כל השאלות הנכונות, וידע כיצד לכוון אותנו בביצוע ההזמנה בכל שלב. בן הקריקטוריסט התגלה כמקצוען אמיתי, והוא היה זמין כל הזמן, וסיפק מענה מיידי לבעיות שהתעוררו ברגע האחרון ולשינויים שביקשנו לערוך אפילו יום לפני האירוע.

https://www.youtube.com/watch?v=vEEFQ8RcWpE

קריקטורות מקצועיות למסיבת ועד העובדים

האירוע שלנו היה אירוע גדול לעובדים בחברה. מדובר בכמה מאות עובדים, אשר נחלקים ביניהם ברמות השכלה שונות, במנהגים שונים וכדומה. לכן, חשבנו שיהיה קשה מאוד למצוא אטרקציה אחת, או אפילו מספר אטרקציות, שיוכלו לעניין באופן כלשהו את כל העובדים שלנו, ולבדר אותם ברמה גבוהה.

בן עזר לנו בכל שלב משלבי תכנון האירוע, והוא עשה הרבה מעבר למה שהוא היה צריך לעשות. הוא כיוון אותנו בכל פן של מהלך האירוע, הדריך אותנו במקצועיות, והעניק לנו שירות אדיב, נעים ועם הרבה חיוכים.

בן והצוות שלו הם בדרנים ומפעילים ברמה הגבוהה ביותר שקיימת. האירוע שערכנו היה הצלחה גדולה ומרשימה, הרבה מאוד בזכות בן שלחין והאטרקציות השונות שהוא הפעיל אצלנו באירוע. למעשה, קיבלנו כל כך הרבה תגובות חיוביות מעובדים, ומי שמכיר ארגונים גדולים, זה לא משהו שקורה כל יום.

לפי דעתנו, הדבר הטוב ביותר אצל בן אמן הקריקטורות הוא הראש הפתוח שלו. הוא מוכן לשמוע כל רעיון, כל הצעה וכל מחשבה, והוא יודע כיצד לתרגם אותם לכדי מעשה בפועל. הוא יודע כיצד לקרוא אנשים בצורה טובה מאוד, וכושל האילתור שלו פשוט מעורר הערצה במהלך האירוע, כצפוי, היו מספר תקלות, ובן הקריקטוריסט וצוות המפעילים שלו הצליחו להתגבר עליהן באופן מעורר הערכה, בחינניות ובקלות.

לסיכום, אם אתם עורכים אירוע גדול – אנחנו יכולים להמליץ לכם בלב שלם על בן שלחין כשמדובר בשירותי הפעלות לוועדי עובדים [caricature-ben.co.il] וחברות. מדובר באדם שאוהב מאוד את מה שהוא עושה, שבקיא מאוד במה שהוא עושה, והכי חשוב – אדם שאוהב אנשים, שנעים להיות לצידו ולעבוד עימו, ואדם אשר יודע כיצד לעבוד עם קהל גדול שעשוי להיות בעייתי לפעמים.

זכויות שמורת 2014 בן הקריקטוריסט (בן שלחין) 050-8453671
זכויות שמורת 2014 בן הקריקטוריסט (בן שלחין) 050-8453671

תפריט נגישות