לתקן או לחדש – מה עושים עם אייפון תקול?

מכשיר האייפון הוא הרבה יותר מאמצעי תקשורת נייד לעת חירום, הטלפון החכם הופך במהרה לכלי עזר לניהול סדר היום, אמצעי לניהול קשרים חברתיים, מתקן בידור נייד, מכשיר ניווט וכן הלאה. אין ספק כי מדובר במכשיר טלפון חכם ושימושי, המחירים נקבעים בהתאם, הם אינם זולים. בעבור מכשיר אייפון 5 חדש תשלמו היום כ-3500 שקלים, בעבור דגמים ישנים יותר המחירים יהיו מעט נמוכים יותר. השימוש התכוף המכשיר חושף אותו לפגיעות ותקלות, מעטים הם המכשירים בהם אנו עושים שימוש כה רב.

מה עושים כאשר האייפון מתקלקל או נשבר?

ראשית, כדאי לנשום נשימה עמוקה ולהירגע, אפשר לתקן תקלות או שברים וגם לחדש מכשירי אייפון ישנים. כל שיש לעשות הוא לפנות במהרה למעבדה, ניסיונות לתיקון עצמי של מכשירי אייפון יביאו לגרימת נזקים. בין התקלות הנפוצות במכשירי אייפון אפשר למצוא תקלות מסך, תקלות טעינה, כפתור הדלקה תקול, מצלמה מוקלקת, תקלות רמקולים, כפתור בית הדורש החלפה, נזקי רטיבות, שברים במעטפת החיצונית, סוללה הדורשת החלפה ועוד.

השלב הבא בטיפול המכשיר האייפון התקול יהיה בדיקת תעודת האחריות, ייתכן כי המכשיר שלכם נמצא עדיין תחת אחריות היצרן. לרוב, תעודת אחריות ניתנת לתקופה של שנה, כאשר אין היא כוללת את כל סוגי התיקונים. אם יש ברשותכם ביטוח למכשיר, זה הזמן לבחון את הזכאות שלכם בפוליסה. שירותי תיקון אייפון מחוץ לאחריות היצרן אפשר לקבל במעבדות פרטיות, הפנייה אליהן נפוצה במקרים של שברים במכשיר, נזקי רטיבות וחידוש מכשירים אשר אינם נמצאים עוד תחת אחריות היצרן.

מתי כדאי לתקן את מכשיר האייפון?

עלות התיקון תהיה פרמטר חשוב מאוד לבחינת כדאיות, כאשר מדובר במכשיר אייפון ישן עולות מחשבות בדבר החלפתו במכשיר חדיש יותר. מחירון שירות תיקון אייפון מחוץ לאחריות היצרן נקבע בהתאם להיקף העבודה, עלות חלקי החילוף ומומחיות הטכנאי. רגע לפני שאתם מרימים ידיים וממהרים לרכוש מכשיר חדש כדאי להמתין לקבלת הצעת מחיר, את רוב התקלות ניתן לפתור בעלות של כמה מאות שקלים, מכשיר חדש יעלה הרבה יותר.

את מכשיר האייפון מומלץ יהיה לתקן גם בכדי להעמידו למכירה בלוחות יד שנייה. אם החלטתם לרכוש מכשיר חדש תוכלו עדיין למכור את הישן ללא קושי רב, מכשירי אייפון משומשים זוכים לביקוש רב בלוחות יד שנייה. יתר על כן, תיקון המכשיר יאפשר לכם רכישת מכשיר חדש באווירה נינוחה ללא כל צורך בפזיזות בהעדר מכשיר תקין קיים.

חידוש מכשירי אייפון

דגמים ישנים של אייפון הם בסך הכול מכשירים תקינים המסוגלים להציע תפוקת עבודה טובה. השקת הדגמים החדשים מורידה מערכם של הדגמים הישנים, אך למעשה מדובר במכשירים ברי שימוש. עבודות חידוש למכשירי אייפון מתבצעות מחוץ לאחריות היצרן, על פי רוב מדובר בפעולות שיפוץ חיצוניות של המכשיר כמו החלפת מסך, החלפת גב, החלפת כפתורים והחלפת מצלמה. אם יש ברשותכם מכשיר אייפון אהוב הדורש תיקון או חידוש, גשו אל המעבדה ותופתעו מהתוצאות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות