מעבדת סלולר – כי יש מה לעשות

בעידן הטכנולוגי של היום, הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות הוא קלקול פתאומי של הפלאפון. מכשיר סלולרי יכול להתקלקל מסיבות רבות: חדירה של מים לאזורים הרגישים, נפילה או חבלה, תקלות חומרה או תוכנה ועוד. מבין שפע המכשירים הסלולריים, המכשירים המועדים ביותר לקלקול הם הסמאטרפונים והטאבלטים. מכשירים אלו מכילים מסך מגע עדין במיוחד הרגיש לכל פגע וכן עלולים להתקלקל לעיתים קרובות עקב בעיות בתוכנה או חומרה. במקרים כאלה, האופציה היחידה היא תיקון המכשיר במעבדת סלולר, ומוטב מוקדם ממאוחר.

תיקון סלולרי – כמה זה יעלה לנו?

כאמור, במקרים של תקלות בלתי צפויות, אין מנוס מלשלוח את המכשיר למעבדת סלולר. חברות הסלולרי המוכרות (סלקום, אורנג' ופלאפון) מציעות שירות תיקונים למכשירים הניידים, אך לרוב מדובר בשירות חלקי בלבד. במקרים מסוימים, החברות הללו שולחות את המכשירים לתיקון במעבדה בחו"ל מה שעשוי להאריך את התהליך ולגרום לו להמשך זמן רב. אם כן, כיצד ניתן לתקן את המכשירים בעלות משתלמת שלא תסתכם בכמה מאות עד אלפי שקלים?

מעבדת סלולר – אצלנו זה משתלם

אם קניתם את הסמאטרפון או הטאבלט דרך חנות סלולר או דרך חברת סלולר לא תמיד תוכלו לקבל אחריות על כל תיקון. במקרים מסוימים, יתכן ותשקלו לקנות מכשיר חדש עקב העלות הגבוהה. כמו כן, תיקון המכשיר במעבדה עלול לקחת זמן ממושך ובזמן הזה תישארו ללא פלאפון. אנו בMobi מציעים לכם מעבדה לתיקון אייפון ובכלל לסמארטפונים ולטאבלטים מהדור החדש וכן מעבדה לתיקון אייפון. הצוות שיטפל במכשיר שלכם הוא צוות מיומן ומקצועי הבקיא בכל סוגי התקלות. בניגוד לחברות האחרות שעלולות לגבות מחיר שיכאיב לכם בכיס לאורך זמן, כשאתם מוסרים את מכשירכם במעבדה שלנו אתם יכולים להיות בטוחים שנספק לכם את התיקון האיכותי ביותר במחיר הוגן. כמו כן, במידה וזמן התיקון ארוך מן הרגיל אנו מתחייבים לספק מכשיר חלופי ללא תשלום כדי שבכל מצב תישארו זמינים ומחוברים. כדי להבטיח שהתיקון יעשה לשביעות רצונכם, אנו מספקים במעבדה אך ורק חלפים איכותיים ומקוריים, מהסוג היקר ביותר שניתן למצוא בארץ.

אם אתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות שירותי מעבדת הסלולר שלנו, נשמח אם תצרו עמנו קשר באמצעות הטלפון או באחד מן הסניפים של Mobi.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות