משווים מחירים על אולמות אירועים: אילו פרמטרים בודקים?

לבטח גם אתם הבנתם כי הסטטוס "מאורסים" מחייב אתכם להיכנס להילוך גבוה בכל הקשור להכנות לאירוע החתונה שלכם. החלק המשמעותי ביותר ללא כל ספק הוא החלק שאתם מקדישים לבחירת מתחם האירועים שלכם. באופן טבעי, אתם מגיעים לפגישות עם מספר גני אירועים בפתח תקווה כאשר המטרה שלכם היא לבחון את מידת ההתאמה אליכם. השאלה הגדולה: איך בוחנים את ההתאמה הזאת? בין היתר על פי מנגנון של השוואת מחירים. אילו פרמטרים עליכם לבחון בהשוואת המחירים שלכם?

 

הלוקיישן: עד כמה המתחם קרוב למרכז?

הפרמטר הראשון הוא כמובן אטרקטיביות המתחם, כאשר האטרקטיביות באה לידי ביטוי בין היתר בלוקיישן המתחם. סביר כי תראו גן אירועים באזור הדרום שיעלה לכם פחות מגן אירועים במרכז, כאשר הסיבה היא כמובן המיקום. ככל שמתחם האירועים שלכם יציע לכם אזור בעל גישה נוחה יותר ומרכזית יותר, העלות גבוהה יותר. האם כדאי להשקיע יותר על לוקיישן? בהחלט, שכן מיקום נוח משפיע על רווחת האורחים ביום האירוע.

 

מנהלי האירועים: ותק, ניסיון וגמישות

זיכרו כי אתם מפקידים את האירוע שלכם בידיים חיצוניות. מנהלי האירוע שלכם הם אלו שיגשימו את החלומות הקטנים שלכם, ישקפו בפניכם חלומות גדולים ויטיסו אתכם על כנפי האהבה. על כן, בעת שמוצעים לכם מחירים של גני אירועים בפתח תקווה, חשוב לבחון האם במחיר המוצע לכם גם מוצע לכם צוות של מנהלי אירועים מובילים ומקצועיים. אל תתפתו לעבוד עם גן אירועים המציע מחיר זול יותר במחיר של צוות חדש ושאינו מנוסה. כשם שחשוב לכם להתחתן במתחם בעל נראות החביבה עליכם, כך חשוב גם שלא להתפשר על צוות מקצועי שיוביל את האירוע להצלחה.

 

העונה והיום – פרמטר חשוב ומכריע

ואם יש פרמטר שמשפיע באופן ישיר על עלות האירוע שלכם הוא כמובן היום והעונה. האירועים האטרקטיבים ביותר והיקרים ביותר הם האירועים הנחגגים עם גני אירועים בפתח תקווה בעונת הקיץ, בדגש על אירועים ביום חמישי. על כן, נסו להבין איזה דיל מציע לכם כל גן אירועים והאם במחיר המוצע לכם ישנו דגש על כל הפרמטרים החשובים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות