משרד עורך דין אסף דוק

משרד עורך דין אסף דוק מספק את שירותיו בתחום הפלילי, המשפט צבאי ובדיני תעבורה, ומלווה את לקוחותיו בכל הערכאות וההליכים הנדרשים באופן נמרץ ומקיף. לאורך השנים זכה המשרד למוניטין מצוין בזכות פתרונות יצירתיים ומענה יסודי, אשר הובילו להצלחות מוכחות בתיקים מורכבים וגם פשוטים יחסית. זאת, תוך הענקת שירות אישי, זמין ומסור ללקוח, והתנהלות מושכלת מול רשויות החוק והאכיפה. יש לציין כי המשרד עוסק בייצוג חשודים ונאשמים שזוהי להם ההסתבכות הראשונה עם החוק, ומתוך עיקרון אינו עוסק בייצוג עבריינים או ארגוני פשיעה.

עורך הדין אסף דוק

עורך הדין אסף דוק הינו בעלי המשרד ומייסדו, ובאמתחתו תארים אקדמיים במשפטים, פוליטיקה וממשל, עם התמחות במשפט פלילי וצבאי על ענפיו השונים. מאחוריו שנות ניסיון רבות שנצברו בעבודה במשרד המשפטים, וכן בליווי נאשמים וחשודים בתיקים מסדרי גודל שונים, שחלקם גם התפרסמו באמצעי התקשורת. על לקוחותיו נמנים בין היתר אנשי עסקים, אנשים פרטיים, עובדי הייטק, עורכי דין, רואי חשבון, שכירים, עצמאים ועובדי מערכת הביטחון. ניסיונו המקיף מקנה לו ראייה רחבה, בקיאות מעמיקה באפשרויות והפתרונות החוקיים, ויכולת להשיג עבור לקוחותיו תוצאות אופטימאליות. עוד יש לציין, כי עוה"ד דוק מחזיק בידע מעמיק בתחומי מדעי המחשב והיזמות הטכנולוגית, ומשמש בתור חבר בוועדה הטכנולוגית מטעם לשכת עורכי הדין בישראל. בנוסף לכך, משמש בוועדת הלשכה לעניינים פליליים, ומחזיק בהיתר מיוחד הנדרש להופעה בפני בתי דין צבאיים.

עורכי דין נוספים במשרד

לצידו של עו"ד דוק עובדים במשרד הנושא את שמו עוד שני עורכי דין. הראשון הוא עורך הדין דן נתיב המחזיק בתואר משפטים בשילוב קרימינולוגיה LLB, וכמו כן בתואר שני LLM מטעם אוניברסיטת Northwestern  בשיקגו, ארה"ב. עורך הדין נתיב התמחה בבית המשפט המחוזי בירושלים, ומחזיק גם הוא בהיתר מיוחד הנדרש לייצוג בפני בית דין צבאי. על תחומי התמחותו נמנה המשפט הפלילי לענפיו השונים, ולצד עבודתו במסגרת המשרד משמש גם כחבר בוועדה לעניינים פליליים מטעם לשכת עורכי הדין של מחוז המרכז ותל אביב. בעל המקצוע השני שעובד במשרד הינו עורך הדין אלון שליכטר, המחזיק בתואר במשפטים ובניסיון שנצבר לאור עבודה במשרד המשפטים. עורך הדין שליכטר מתמחה בבניית אסטרטגיות משפטיות למען הגנה על לקוחות המשרד ושיפור מעמדם בהליכים השונים.

תחומי עיסוק מרכזיים

כאמור לעיל, משרד עורך דין אסף דוק עוסק במגוון תחומים הקשורים לדין הפלילי, כדוגמת עבירות מין, צווארון לבן, אלימות ורכוש, מחשוב ואינטרנט וסמים. זאת, תוך ליווי אישי ועמידה נחרצת על זכויות הלקוח, החל בחקירות משטרה, דרך שימועים והסדרי טיעון, ועד לייצוג בפני בית המשפט. כמו כן, המשרד מלווה את אנשי מערכת הביטחון העומדים בפני הליכים משמעתיים, חקירות מצ"ח ומשפטים צבאיים, בין אם מדובר בחיילי סדיר, מילואים, קבע ואזרחים עובדי צה"ל. מלבד זאת, המשרד מספק ליווי מקיף בכל הקשור לעבירות תעבורה כדוגמת נהיגה תחת השפעת סמים או בשכרות. על לקוחות המשרד נמנים אנשים מכל קשת אוכלוסייה בישראל, ביניהם גם נוער וקטינים, אסירים, סטודנטים הנחשדים בעבירות משמעת, ונפגעי עבירות המתכוונים לפתוח בקובלנה פלילית פרטית.

 

למידע נוסף אודות עורך דין אסף דוק – www.dok.co.il

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות