מתי כדאי להיעזר באמן בלונים?

בדיוק כפי שפסל משתמש בחימר כדי ליצור מגוון רחב של פריטים וכלים, ובדיוק כפי שצייר עורך את ציוריו עם צבעי מים, גועש או עפרון, כך אמן בלונים יוצר את אמנותו באמצעות בלונים. רק בעוד שיתר האמנים יכולים לענות על רצונות עיצוביים המתפרשים לאורך מרבית ימות השנה, הרי שאמני בלונים נדרשים בעיקר עבור עיצובים חד פעמיים למגוון אירועים שונים.

ברית ובריתה

תחום אמנות הבלונים משתלב באופן הרמוני עם אירועים דוגמת ברית ובריתה. לצד העובדה שבלונים המסוגננים בצורה הנכונה, יכולים להקנות לאולם האירועים מראה שובב וצעיר, הרי שחשוב לזכור כי חלק בלתי מבוטל מן הנוכחים במאורע הם ילדיהם של המוזמנים.

בריתות מתקיימות לרוב בימי שישי בשעות הצהריים, אז אין האורחים יכולים למצוא סידור לשמירה על ילדיהם. שכירת שירותיו של איש מקצוע אשר יהא מופקד על סידורי בלונים צבעוניים ומרהיבים לאירוע, תאפשר להשיג שתי מטרות בו זמנית: האחת היא לאפשר לכל המוזמנים בכל הגילאים ליהנות משפע של עיצובים קלילים ויפהפיים, והשנייה היא להפעיל את ילדיהם של המוזמנים עם אמן בלונים מקצועי, ובכך לאפשר למוזמנים המבוגרים להיות ישובים בנחת בשולחן וליהנות ממגשי האוכל השונים, כמו גם להשתתף בשמחתם של ההורים הטריים.

הצעות נישואין

דרך נוספת מקובלת בה רבים נוטים להשתמש באמן בלונים היא הצעות נישואין. בני זוג רבים בוחנים כיצד להפוך את הצעת הנישואין למיוחדת ומרגשת במינה. מטבע הדברים, שבלונים אשר מסמלים חגיגה גדולה, הם אורחים טבעיים שמשתלבים נהדר עם כלל האווירה.

אפשר לקשט לבד את הבית או כל אזור אחר שבו מתכוננת ההצעה, אך אלו שמעוניינים להשקיע ולהשיג מראה יוצא דופן של בלונים מעוצבים, עושים שימוש ניכר באמני בלונים אשר יודעים להציג רעיונות מקוריים ונפלאים.

אפשר לעצב את השאלה מאותיות המורכבות ממגוון רחב של בלונים, אפשר גם לקשט את השביל המוביל אל עבר בן הזוג המציע עם עמודי בלונים המעוטרים בשלל קישוטים. ניתן גם להכין הפתעה שכאשר בת הזוג עונה בחיוב, יתרוממו אל האוויר מגוון רחב של בלונים המקושטים בתאורה קטנה ובכך יוצרים תצוגה מרשימה ומרהיבה.

מסיבות הפתעה

עורכים מסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתו של חבר קרוב? וודאי שאתם מכירים בצורך להירתם למשימת ניפוח אינספור בלונים אשר יקנו לבית את אווירת המסיבה הנדרשת.

ועם זאת, יותר ויותר חוגגים בוחרים להיעזר בשירותיהם של אמני חושים. אמן החושים יידע לספק כמות מכובדת ומרשימה לכל הדעות של מגוון בלונים, וגם יבחר וייעץ עבור שילובי הצבעים שיספקו את המראה המרשים אשר יקלע במדויק לטעמו של האדם החוגג.

ניתן להזמין בלוני הליום אשר יעטרו את התקרה בשלל צבעים, וניתן להזמין עמודי בלונים עם אותיות שירכיבו את שמו של החוגג, מספרים שיסמלו את גילו החדש ושלל הקדשות הכתובות באמצעות בלונים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות