מתי נזדקק לשירותי צילום מערכת ביוב?

מתי נזדקק לשירותי צילום מערכת ביוב?

אחד מהשירותים המיוחדים ביותר, שלא תמיד אנשים מודעים אליהם, אלו הם השירותים של צילום צנרת ביוב. למה הכוונה בעצם בשירות שכזה? יש כמה שיטות לבצע צילום של צנרת הביוב. בשיטה הפופולרית ביותר, מחדירים מצלמה רובוטית מיוחדת לתוך הצנרת, ומתעדים מה קורה בתוך הצנרת. יש כמובן שיטות נוספות לצילום הצנרת – למשל עם מצלמה תרמית, מצלמה שמבצעת ניתוח לכמויות המים בצנרת, וכיו"ב. הדבר שחשוב להבין הוא פחות מנגנון הפעולה, ויותר – מהי בעצם הסיבה שאנשים מעוניינים בשירות הנ"ל?

 

כל הסיבות להזמנת השירות של צילום צנרת ביוב

  • כשיש תקלה חמורה ולא מוסברת בצנרת – יש מקרים שבהם נרצה להיעזר בשירות של צילום צנרת ביוב כדי להבין מהי הבעיה שיש בצנרת. לפעמים ברור לחלוטין שיש בעיה – למשל כאשר הביוב עולה על גדותיו, כאשר לא נראה שמים זורמים, וכיו"ב. ברור שיש בעיה, אבל לא ברור מה המקור שלה ומה גורם לזה – אולי יש חסימה של ענפים וזרדים במקום מסוים, או שהצנרת התפוצצה אבל לא ברור באיזה חלק. במקום לפתוח את הצנרת כולה ולגרום לשפע בעיות – אפשר לצלם את הצנרת, ולהבין את מקור הבעיה ולטפל בה באופן כירורגי ממש.
  • כשרוצים לפנות ולנקות את הצרת – לפעמים יש מקרים שבהם נרצה לרקון לחלוטין את צנרת הביוב. אנו נרצה לעשות זאת בעיקר כדי להשתמש בה לטובת תשתית חדשה. למשל, לאחר שמרוקנים את צנרת הביוב אפשר להשתמש בה כתשתית לתקשורת, תשתית לטלפונים, תשתית לכבלים, וכיו"ב. במקרים הללו, בעזרת צילום צנרת ביוב אפשר לוודא שהצנרת כולה נקיה ומוכנה – או שיש עוד נקודות אשר דורשות את הטיפול שלנו.
  • מניעת בעיות מראש – לעתים נעזרים בשירות של צילום צנרת ביוב כדי לוודא שאין בעיה בצנרת מלכתחילה – למשל לקראת פרויקט של הרחבה או שדרוג שלה, צריך להבין שאין מלכתחילה חלקים רגישים שעלולים לעשות בעיות.

 

שירות שיש בו צורך לעתים קרובות

לא מדובר על צורך נדיר שבנדירים – ההפך הוא הנכון! פעמים רבות אנו מוצאים ששירות זה הוא נחוץ מאד ואי אפשר בלעדיו – בין אם ברמה הפרטית, ובין אם עובר המגזר הציבורי או העסקי.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות