ספורט טוב הכל טוב

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לעשות ספורט, אבל ברצינות? בעיקר בתקופה בה כולנו נמצאים רוב הזמן בבית, זה זמן מושלם לצאת לפעילות ספורטיבית ואם אפשר, אפילו להתחיל לתכנן טיולים מאורגנים ומשותפים ליום שאחרי; ימי גיבוש, ימי טיול משפחתיים או סיור משותף באופניים, ברגל וכו'. אחד האלמנטים החשובים בטיולים כאלה, הוא הגיבוש. חולצות מודפסות בהתאמה אישית נחשבות מזה שנים לדרך הטובה ביותר ליצור תחושת שייכות וגיבוש בין חברי הצוות.

חולצות מודפסות בהתאמה אישית לחוויה קבוצתית נהדרת

בעיקר כשמדובר בקבוצות ספורט או בטיולים אתגריים לקבוצות, יש כמה דגשים הקשורים ליצירת חולצות מודפסות בהתאמה אישית שכדאי לקחת בחשבון על מנת לוודא שכל המשתתפים ייהנו ממוצר איכותי גם לפעילויות ספורטיביות בתנאים לא פשוטים:

  • סוג החולצה – בדרך כלל ההעדפה היא לחולצות מנדפות זיעה (דרייפיט), המסייעות לאוורור הגוף בנקודות הנוטות להזעה. אם החולצה אינה איכותית, הצבע עלול לדהות או שההדפס מקבל את צבע החולצה בשל העובדה שהבד לא מצליח לספוג את הזיעה כמו שצריך.
  • ההדפס הנבחר – אם החולצות מיועדות לפעילות ספורטיבית, על ההדפס להיות קל ועדין ולא מורגש, על מנת שלא להפריע לפעילות עצמה. אם ההדפס גדול ומסיבי מידי הוא עלול לאטום חלקים נרחבים מהחולצה ולמנוע את נידוף הזיעה.
  • גרפיקה – במידה ומדובר בקבוצת ספורט למשל המתכוננת למשחק נגד קבוצה אחרת, הרי חשוב שהחולצות של כולם יהיו תואמות מבחינת הלוגו, אך שונות מבחינת המספרים למשל. יש להעביר לחברת ההדפסה הוראות מפורטות בנוגע לדרישות והצרכים על מנת למנוע אי נעימויות וטעויות.

גם לטיולים משפחתיים

מתחשק לכם לצאת לסיור בעיר על אופניים למשל? כעת תרצו להתארגן יחדיו על המיקום המושלם והמסלול המועדף עליכם. בשביל ההומור והאווירה הטובה אנחנו ממליצים להפתיע את חברי הקבוצה עם חולצות מודפסות בהתאמה אישית עם טקסט משעשע, בדיחה פרטית שרק אתם מבינים, אולי אפילו תמונה משותפת. לא תאמינו עד כמה ההפתעה הקטנה הזו תצליח לשמח החברים ותעזור לכם לפתוח את היום בחיוכים נרגשים ובמצב רוח טוב. אל תשכחו כמובן להצטייד גם בכסדות, על מנת שהסיור שעבדתם כה קשה כדי לארגן, יעבור בשלום ובבטיחות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות