סרטים מומלצים בקולנוע 2014

שנת 2014 הייתה שנה מגוונת ומסקרנת בקולנוע, קומדיות, סרטי המשך מסקרנים, דרמות עוצמתיות וסרטים ישראלים – כל אלו הפכו את השנה הזו מעניינת יותר למי שאוהב ללכת לקולנוע. אספנו כמה מהסרטים המומלצים בקולנוע לשנה זו.

משחקי הרעב: עורבני חקיין – חלק 1:

סרט המשך בסדרת הסרטים המדוברת "משחקי הרעב" שיצא לא מזמן בארצות הברית. זהו החלק הראשון בצמד הסרטים שיחתום את הטרילוגיה שהגיעה לקולנוע לפני כמה שנים. במרכז העלילה הפעם, ניסיונותיה של קטניס (ג'ניפר לורנס) להציל את חברה פיטה (ג'וש האצ'רסון) תוך שהיא עומדת במרכז התהליכים והמהפכות נגד השלטון.

ההוביט: קרב חמשת הצבאות:

הסרט החותם את הטרילוגיה של טולקין ואת מסעותיו של בילבו באגינס. הפעם הסיפור מתמקד במסע הביתה אל הפלך אחרי שבילבו הביס את הדרקון. גמדים, קוסמים, הוביטים ואורקים הם מרכז העלילה עם נופים קסומים, קרבות והסתבכויות בדרך.

אפס ביחסי אנוש:

סרט ישראלי בכיכובה של דאנה אבגי ובימויה של טליה לביא. חיילות השלישות בבסיס שיזפון שבדרום מסתבכים בשלושה סיפורים שונים שמתועדים בסרט. בתוך העלילה מתגלמים ההווי המיוחד של השירות בשלישות ושל פקידות השלישות המשועממות והעולם הפנימי של כל אחת מהן. סרט ישראלי שמדבר אל ליבה של כל חיילת ויהיה מוכר גם לכל מי שאי פעם ביקר בשלישות.

אני, פרנקנשטיין

סרט שיצא בתחילת השנה והפך לשובר קופות. סיפורו של אדם פרנקנשטיין (אהרון אקהרט) שנגרר למלחמה שמתרחשת בעולם דיסטופי קדום, בין שני צדדים המנסים לגלות את הסוד להשגת חיי נצח. כוחות העל של אדם מחייבים אותו למעורבות בקרבות הפראיים ומסבכים אותו בהרפתקאות שונות.

גט – המשפט של ויויאן אמסלם

סרטם המצויין של שלומי ורונית אלקבץ, שגם מככבת בתפקיד הראשי, שם במרכז התמונה את מסורבות הגט. עלילת הסרט כולו מתרחשת בבית הדין לענייני משפחה, ומספרת את סיפורה של ויויאן אמסלם, שדמותה כיכבה גם בשני הסרטים הקודמים של אלקבץ – "שבעה" ו"לקחת לך אישה". הפעם ויואן מנסה לקבל גט מבעלה ועומדת בקשיים הנפשיים והרגשיים שחווה אישה מסורבת גט. הסרט זכה בפרסים בארץ ובעולם.

המבול:

סרטו של דארן ארונובסקי מביא את הסיפור התנ"כי של נח והמבול אל המסך הגדול. ראסל קרואו וג'ניפר קונולי בתפקידים הראשיים, מביאים אל המסך את הסאגה התנכ"ית המוכרת הזו, הפעם בגרסה הבומבסטית של הוליווד. עם אפקטים מדהימים ושחקנים טובים מדובר באחד הסרטים הבולטים של 2014 שהופך את הסאגה התנכ"ית הזו להרבה יותר צבעונית ומסקרנת.

המלצות הסרטים נלקחו מאתר VODMovies המאפשר לצפות בסרטים לצפייה ישירה.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות