סרט מוצר – דרך נהדרת לקדם ולשווק את המוצר שלך

סרט מוצר כשמו כן הוא, מטרתו למכור את המוצר, להציג אותו בדרך שתהיה מושכת עבור הלקוחות הפוטנציאלים או לחלופין לעלות את ערך המוצר, החברה או השירות.

יתרונות לבחירת פרסום בשיטה של סרט מוצר

1. עלות

הפקה של סרט לקידום מוצר אינה דורשת תקציב גדול. בהשוואה לצורות אחרות של פרסום עלות זו היא יחסית זניחה.

2. היקף הפרסום –

לעומת התקציב הקטן הדרוש, היקף האנשים היכולים להחשף לצורת הפרסום של סרטי מוצר הוא גדול מאוד. במידה והסרט מתפשט ברשתות החברתיות, הוא יכול להגיע לעשרות אלפי אנשים בימים ספורים ובתקציב של יצירת הסרט בלבד.

3. אפשרויות השימוש הרחבות של סרטי מוצרים –

אפשר להראות את סרט המוצר לא רק באמצעי המדיה השונים שנועדו לקדם את המוצר, אפשר גם להראות אותו בפגישות עסקיות כהקדמה המספרת על המוצר בדרך ויזואלית ומעניינת. פגישות אלה יכולות להיות גם מול לקוחות פוטנציאלים ספציפיים אך גם מול משקיעים אפשריים, מול חברות תומכות ועוד. כמו כן גם בכנסים בנושא בו עוסקת החברה ניתן להקרין את סרט המוצר וגם בתערוכות רלוונטיות.

4. דרכי ההפצה –

את סרטי המוצר ניתן לשלוח דרך אימייל, דרך קישורים בטלפונים חכמים, דרך אתרי אינטרנט ודרך רשתות חברתיות. האפשרויות להפצת סרט מוצר הן רבות מאוד ולכן מאפשרות לסרט להגיע לאנשים רבים בדרכים הנגישות ונוחות עבורם לקבל את המידע והמסר המועבר בסרט.

5. מיקוד קהל היעד –

סרטים לקידום המוצר מיוצרים מראש כלפי קהל יעד ספציפי. יוצרי הסרטון מכוונים אותו כלפי קהל היעד הפוטנציאלי בדרך שמתאימה לו באופן ממוקד. הסרטון הסופי מתאים לקריטריונים כמו גיל קהל היעד הרלוונטי, מין, ורמה סוציו-אקונומית של קהל היעד. בדרך זו ניתן לעשות סרטון המדבר אל אותו פלח שוק באופן שיעניין ויסקרן אותו וימשוך אותו אל אותו מוצר או שירות שהסרטון מנסה לקדם.

 

אורך סרטי מוצר יכול לנוע בין 15 דקות או 20 דקות ועד לחמש דקות או אפילו דקה אחת בלבד. תלוי לאיזה מדיה מיועד הסרטון. סרטון המיועד להיות מוקרן באולם יכול להיות ארוך לעומת סרטון המיועד לצפיה ביתית.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות