עדכון כתובת מעבר דירה

אחת המטלות החשובות ביותר כשעוברים לבית או דירה במקום חדש היא עדכון הכתובת שלכם. אם לא נעדכן את הכתובת שלנו מהר ככל שניתן נתחיל להרגיש את הפידבק מכל החברות איתן אנחנו עובדים. מיילים על דואר שחזר, פיגור בתשלומים, מכתבים על מכתבים של עדכון פרטים ועוד כל מיני דברים שאנחנו לא חייבים להתעסק איתם, אבל מגיעים אלינו בגלל ששכחנו לעשות משהו קטן אחד – לעדכן את הכתובת.

מעדכנים כל אחד בנפרד? כבר לא צריך לעשות זאת!

אם אתם מתכוננים להתקשר לכל החברות שאיתן אתם עובדים באופן קבוע ולעדכן על המעבר, לשלוח לכל אחת מייל או להתקשר למוקד השירות ולחכות על הקו, אתם מבזבזים לא מעט זמן לעצמכם.

כיום כבר לא צריך לעדכן כל מקור דואר בנפרד. בין אתרים מתמחים שמעדכנים עבורכם בתשלום סמלי את כל החברות והאנשים ששולחים לכם דואר באופן קבוע ועד לשירותי הדואר שמאפשרים שירות עקוב אחרי, אפשר בקלות לעדכן את כתובת הדואר ולדעת שכולם יודעים איפה בדיוק אתם נמצאים.

הנה כמה דברים שכדאי לעשות לפני שעוברים דירה:

  • לבדוק איפה תוכלו למצוא שירות עדכון כתובת מעבר דירה שמתאים לכם – אתרי אינטרנט הם הכתובת הטבעית והמהירה ביותר ולכן כדאי לסקור ולראות אילו שירותים מציעים לכם באתרים אלו ובאיזה מחיר.
  • לעדכן את הכתובת ברגע שאתם יודעים את תאריך המעבר.
  • לקבל אישור על עדכון הכתובת ולעקוב אחר כל הדואר שמגיע. אם אתם רואים שחסר פתאום מכתב מסוים שהייתם נוהגים לקבל באופן קבוע, בידקו מה קרה ועדכנו את הכתובת.

למה חשוב לעשות את זה מהר?

עדכון כתובת מעבר דירה כדאי לעשות הכי מהר שאפשר, בזמן המעבר או אפילו לפני. אם לא תעשו זאת, תקבלו בעוד כמה חודשים מכתבים עמוסים בדרישות תשלום, חובות, מכתבי אזהרה ועוד. כדאי להישאר מעודכנים ולעדכן את הכתובת הכי מהר שאפשר, התהליך היום הוא הרבה יותר פשוט ומהיר.

נכתב ע"י אתר עברתי – עדכון כתובת מעבר דירה נוח, מהיר ופשוט.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות