עיצוב ובניית אתרים

תקשורת אינטרנטית:

כל רובדי התקשורת היום מתקיימים באינטרנט, שפת האינטרנט הינה שפתו של העולם, והאינטרנט משמש כזירה בה מתרחשים כל האירועים, בה מועברת כל האינפורמציה, בה מתרחש שיווק וקידום מכירות, בה מתבצעת פעילות מסחרית, בה מוגשים תכני בידור, בה מתרחשת תקשורת בינאישית ותקשורת המונית כאחד.

פלטפורמה לבניית אתרים

יום יש לו מעט פלטפורמות טובות לבניה ועיצוב אתר כדוגמת WIX מג'נטו ועוד אבל רוב האתרים בעולם מבוססים על פלטפורמה אחת מובילה ששמה וורדפרס, בניית אתרים בוורדפרס נחשבת לדרך הטובה ביותר כיום לבניית אתר, 70% מהאתרים ברשת מבוססים דרכה ויחד עם פיתוחים בכל זמן נתון העבודה איתה מאפשרת דינמיות וקדמה בכל עת.

אתר לכל אחד:

אי לזאת ובהתאם לכך, כל חברה, עסק, עצמאי, אמן, נותן שירות או ספק מוצר, כל המעוניין להעביר מסר כלשהו, כל החפץ להציג את עבודותיו מכל תחום שהוא ועוד ועוד, מן הראוי שיהיה בעליו של אתר אינטרנט.

אם אתה לא שם אתה לא קיים:

להיות בעליו של אתר אינטרנט משמעותו שאתה קיים.שאתה חי ופועל בשוק, שיש לך אמירה, שיש לך מה להגיד, מה למכור ומה להציע. לכן כדי לממש ולהגשים את עצמך או האיפות העסקיות שלך ודאי תרצה להתחיל בתהליך בנית אתר משלך אשר ייצג אותך או את החברה שלך.

עיצוב אתרים:

אחד מן החלקים החשובים ביותר בתהליך בניית אתרים הינו עיצוב אתרים. עיצוב האתר הינו למעשה זה שקובע ומשקף את המסר של החברה השירות או המוצר, הוא זה אשר מאפיין את קהל היעד ומושך אותו למוצר או לשירות הספציפי, הוא זה אשר מעצב את התדמית הכללית של המוצר השירות או החברה והוא נותן הטון של השפה הגרפית אשר תעטוף את המוצר או השירות ותשמש ככלי שיווקי ופרסומי עיקרי בכל מערכת קידום המכירות שלכם.

מחקר פרטי וסקר שוק:

עיצוב אתרים ראשיתו למעשה מתחילה בעבודת בית ומחקר של הלקוח מזמין עיצוב האתר. על הלקוח מזמין עיצוב האתר לבנות מפת אתר אשר כוללת בתוכה את הדפים השונים אשר ברצונו לכלול באתר, את הכותרות והתכנים המרכזיים, על הלקוח לאפיין את העסק שלו וכמו כן לאפיין ולמקד את קהל היעד אליו הוא רוצה לפנות. על פי כל הקריטריונים הללו מעצב גרפיקת האתר יקבע את השפה הגרפית אשר תתאים ביותר למוצר לשירות או לחברה ותשמש כנותנת הטון העיקרית באתר עצמו.

יצירת דיאלוג בין המעצב ללקוח:

למען לסייע בתהליך עיצוב אתרים וליצור שפה משותפת ומבינה בין הלקוח למעצב האתר והגרפיקה, הלקוח בדרך כלל מתבקש לחקור ברחבי האינטרנט ולחפש אתרים אשר שפתם הגרפית מוצאת חן בעיניו. קריטריון זה יקנה כיוון ויתווה דרך למעצב בבחירת השפה העיצובית והגרפית אשר תתאים ביותר ללקוח ולמוצר.

עיצוב עמוד הבית:

השלב המשמעותי ביותר של עיצוב אתרים הינו עיצוב עמוד הבית. עמוד הבית באתר למעשה משקף את האתר כולו ובו נמצאים הממשקים לדפים השונים של האתר, כמו כן עמוד הבית יקבע מהי השפה העיצובית הגרפית בה ינוהל האתר כולו, יקבע את סקאלת הצבעים, את סגנון הקווים ואת אופי העיצוב הגרפי אשר ישמש כשפתו של האתר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות